پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز تجاری میدان استانبول ترکیه
فهرست مطالب
مقدمه
مشخصات کلی مرکز تجاری میدان استانبول
طرح معماری مرکز تجاری میدان استانبول
کانسپت طراحی مرکز تجاری میدان استانبول
فضاهای مرکز تجاری میدان استانبول
تصاویرفضاهای داخلی مرکز تجاری میدان استانبول
تصاویرنماهای بیرونی مرکز تجاری میدان استانبول
سایت پلان مرکز تجاری میدان استانبول
پلانهای معماری مرکز تجاری میدان استانبول
مقاطع معماری مرکز تجاری میدان استانبول
نمای معماری مرکز تجاری میدان استانبول
منابع
مجتمع تجاری و تفریحی M1 Meydan Umraniye در استانبول به وسعت 70،000 متر مربع ، اولین مرکز خرید کشور است که دارای سقف سبز است - در 54000 متر مربع ، بزرگترین در نوع خود.
مرکز خرید استانبول 34 میلیون یورویی در ژوئن 2007 به روی عموم افتتاح شد و به عنوان یکی از هیجان انگیز ترین موارد اضافه شده به استانبول در دوران معاصر مورد استقبال قرار گرفته است. این طرح پیشگام در بخش فرآیند جوایز تجاری اروپا در سال 2008 برای فناوری زمین گرمایی استفاده شده در ساختمان برنده شد.
FDT با پیشرفته ترین غشای خود ، Rhepanol hg ، بیش از 30 سال تخصص تکنولوژیکی را در کل نمای سقف به ارمغان آورد.
Rhepanol hg مشخص شد زیرا پوشش کاملاً ضد آب و مقاوم در برابر ریشه را فراهم می کند و اجازه می دهد تا سقف کاشته شود و در نتیجه برخی از انتشار کربن توسعه خنثی شود.
حدود 35000 متر مربع از سقف های مسطح و شیب دار با پوشش گیاهی کاشته شد و واحه سبز مورد نیاز پشت بام را برای 14 میلیون نفر از ساکنان شهر فراهم کرد.
20000 متر مربع باقی مانده برای ایجاد یک میدان عمومی - با پوشش گیاهی سرسبز و ویژگی آبی که می تواند به عنوان یک زمین اسکیت در زمستان استفاده شود - سنگریزه شده است.
نصب و راه اندازی در مناطق با شیب 70 درجه - که برای سقف های سبز به طور غیرمعمول زیاد است - موفقیت بزرگی برای FDT بود ، که تمام مشخصات و پشتیبانی فنی را برای معمار و مالک ارائه داد.