در قسمت هيدروليك فرمان لودر به اين گونه عمل مي شود كه درجه آن را در اين قسمت به صورت جمع شدن 2 قسمت از لولاي وسطحي لودر مي باشد كه در اين قسمت با زاويه پيدا كردن قسمت جلوي لودر به محور اصلي اين فرمانگيري انجام شود يعني در حالتي كه لودر بر صورت ثابت باشد در هنگايم كه فرمان در گردش درمي آيد در قسمت جلوي لودر جابجايي احساس مي شود.
اين تغيير زاويه به گونه اي انجام مي شود كه 2 جك هيدروليك يك كوپلينگ را به حركت در مي آورد در اين كوپلينگ جك ها به صورت مخالف هم عمل مي كنند يعني در حالتي كه جك سمت راست رد حال پر شدن است جك سمت چپ در حال خالي شدن است كه در شكل نشان داده شده است .
در قسمت بالاي اين سيستم شير كنترل فشار به صورت يك فنر ویک دنده داخلی عمل مي كند كه هنگامي كه فرمان به هر سمتي مي رود و جريانها را بران تقسيم مي كنند.در داخل این سیستم اربیتال فرمان مغز این سیستم میباشد.این مدار غیر از این که کار کنترل فرمان گیری را به عهده دارد کار سیکوله کردن روغن را دارد وبا توجه به این که تانک هیدرولیک سیستم کار وجک های دکل مشترک میباشد وسیستم هیدرولیک کار خنک کن ندارد .خنک کاری از طریق مدار فرمان میباشد.
فهرست مطالب
مقدمه
موتور لودرDiesel engine loader))
انواع نازلهاي سوخت پاش
خنك كننده هاي روغن oil cooler
فيلتر در داخل اين سيستم اهميت زيادي دارد. Oil filtter
شبکه خنک کاری موتور
درجات آزادی
Vehicle Frame
Sub Frame
گریبکس Transmission))
نحوه عملکرد کاپ
شفت تغییر جهت
شافت کاهنده دور
دنده دو و سه
شافت دنده یک
شافت خروجی
دنده یک
شیر گیربکس
فرمان
Lift and Tilt System))
سيستم هيدروليك كار اول
هيدروليك فرمانگيري Steering Hydraulic System
(ساختار سیلندر هیدرولیک فرمان)
سيستم هيدروليك كار System Working Hydraulic
الف سيستم هيدروليك مكانيك
Working Device Hydraulic System
قسمت هيدروليكي اين سيستم
سيستم تمام هيدروليك Working Device Hydraulic System (Pilot)
سيستم هيدروليكي قسمت ديگر لودر مربوط به سيستم هيدروليك در داخل گيربكس
سيستم گيربكس و توربين يكپارچه
نقشه هاي اسمبلي پمپ دنده اي
شير كنترل
شير كنترل فشار و روغن گيربكس
منابع
پاورپوینت بررسی و تحلیل سیستم هیدرولیک و حرکت لودر Loader Hydraulics