خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت طراحی شبکه حمل و نقل درون شهری

   تعدادبرگ: 20   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 3291 kb  تعدادمشاهده  8


 طراحی شبکه حمل و نقل درون شهری
 
فهرست مطالب
طراحی شبکه حمل و نقل درون شهری
مقدمه
حجم ترافیک
تعداد افراد مسافر بین دو نقطه در یک زمان
ویژگی های سیستم جاده ها
نوع خدماتی که مسافران به آن نیاز دارند و حاضر به پرداخت هزینه برای آن هستند
ظرفیت های حمل مسافر
ظرفیت های حمل مسافر توسط اتوبوس
اتوبوس های بزرگ
محدودیت های عرضی خیابان ها مانع از تردد اتوبوس های بزگ می گردد
افزایش زمان
کاهش ظرفیت
در یک حجم مسافر یکسان
تعداد کمتراتوبوس (بزرگ)
آلودگی زیستی کمتر
مدیریت و کنترل آسان تر
زمان بندی مشخص
پرسنل اجرایی کمتر
اتوبوس های کوچک
فرکانس کوتاه تر حضور در ایستگاه
افزایش رضایت از سرویس ( زمانی)
زمان تبادل مسافر کوتاه تر
مسیر های تردد بیشتر
اتوبوسهای کوچک اکثریت قالب می باشند – اروپا و کشور های در حال توسعه
انواع سیستم های ریلی
تاریخچه قطارشهری (تهران و مشهد)
ضرورت گسترش حمل و نقل ریلی شهری
فونیکولار
به منظور جابجایی در شیب های تند
نیروی محرکه از طریق کابل
دو واگن توسط یک کابل به یکدیگر متصل می‌شود
نیروی وزن موثر در حرکت
بر اساس نوع طراحی طیف وسیعی از سرعت،‌ ظرفیت، شیب و مسافت را پوشش می‌دهد
فناوری به کار رفته:
آسانسوری – کشش توسط کابل به سمت بالا
راه آهن– استفاده از ریل
منو ریل
این ریل در ارتفاع بالاتر از سطح تعبیه می‌شود
واگن های منو ریل ممکن است به شکل معلق از یک مسیر ویژه و نسبتاً‌ باریک‌تر آویزان شوند و یا روی این مسیر قرار گرفته و حرکت کنند.
از مسیری که تکیه‌گاه آنها به شمار می‌رود، همواره پهن‌تر هستند
مقاصد تفریحی – توریستی و هم به مقاصد حمل و نقل درون شهری و برون شهری
تغذیه سیستم های منو ریل از طریق کابلهای موجود در درون یا روی تک ریل آنها
بسته به مورد استفاده، در سرعتهای 50 تا 120 کیلومتر بر ساعت بهره‌برداری می‌شود
منو ریل های ژاپن، چین، مالزی، سنگاپور، آلمان،‌ایالات متحده
به طور متوسط 25000 تا 300000 مسافر در ساعت در مسیر را جابه‌جا نماید
از میزان ترافیک شهری به نحو چشمگیری می‌کاهد
از 3 تا 6 واگن تشکیل می‌گردد
عمدتاً‌ قادرند که شیب 60% و تا شعاع قوس 40 متر را بپیمایند
قطارهای مغناطیسی (مگلو)
تحت این سه پارامتر به عنوان مگلو شناخته می‌شود:
شناوری
کشش
هدایت
قطارهای مغناطیسی (مگلو)
سیستم تعلیق الکترومغناطیسی (EMS)
سیستم تعلیق الکترودینامیک (EDS)
سیستم تعلیق آهن‌ربای دائمی (PMS)
اتوبوس ریلی
قطار سبک شهری (LRT)
(MRT) حمل و نقل جمعی
5 شهر برتر دنیا در تکنولوژی سیستم حمل و نقل عمومی
مسکو ، روسیه
5 شهر برتر دنیا در تکنولوژی سیستم حمل و نقل عمومی
پاریس، فرانسه
5 شهر برتر دنیا در تکنولوژی سیستم حمل و نقل عمومی
لندن ، انگلیس
5 شهر برتر دنیا در تکنولوژی سیستم حمل و نقل عمومی
نیویورک ، آمریکا
5 شهر برتر دنیا در تکنولوژی سیستم حمل و نقل عمومی
توکیو ، ژاپن


کلمات کلیدی مرتبط:
طراحی شبکه حمل و نقل درون شهری , ,فهرست مطالب ,طراحی شبکه حمل و نقل درون شهری ,مقدمه ,حجم ترافیک ,تعداد افراد مسافر بین دو نقطه در یک زمان ,ویژگی های سیستم جاده ها ,نوع خدماتی که مسافران به آن نیاز دارند و حاضر به پرداخت هزینه برای آن هستند ,ظرفیت های حمل مسافر ,ظرفیت های حمل مسافر توسط اتوبوس ,اتو,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ایستگاه قطار اگزوپری لیون
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری فرودگاه چک لپ کوک و کوئین آلیا
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه اتصال در میدان تقسیم استانبول اثر IND
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه اتوبوس جدید در اوسیجک
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال پایانه اتوبوس مرکزی Zvonarka چیبیک
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه مترو و اتوبوس روستای پایونیر تورنتو، کانادا
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه قطار Coal Drops Yard اثر Heatherwick
پاورپوینت بررسی بازسازی و طراحی ایستگاه قطار Coal Drops Yard استودیو Heatherwick
پاورپوینت بررسی بازسازی معماری داخلی ایستگاه راه آهن پکن
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه قطار تاریخی ماساریک اثر زاحا حدید
پاورپوینت بررسی استاندارد ضوابط طراحی پایانه اتوبوس رانی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ایستگاه مترو Nydalen اثر معماران Kristin Jarmund و دو نمونه موردی دیگر
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال دریایی سالرنو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ترمینال TWA فرودگاه جان اف کندی نیویورک
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال اتوبوس کمپگودا در بنگالورو، هند
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال اتوبوس ایستگاه یونیون تورنتو، انتاریو، کانادا
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال اتوبوس شمال سبو فیلیپین
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال اتوبوس ایستگاه جنوبی در خلیج ماساچوست
پاورپوینت بررسی مطالعه موردی معماری پایانه اتوبوس ماتوتاوانی هند
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ترمینال اتوبوس گیتا ماندیر در احمدآباد هند

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد