خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت سقف های کاذب کناف

   تعدادبرگ: 50 اسلاید   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 524 b  تعدادمشاهده  4



یکی از انواع سقف های کاذب پر طرفدار که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، سقف کاذب کناف است. در معماری جدید سقف های کاذب کاربرد زیادی دارند زیرا علاوه بر این که موجب پوشاندن تاسیسات می شوند، ویژگی های دیگری نظیر مدت زمان اجرای کم، اکوستیک بودن و ضد حریق بودن را دارند. سقف کاذب کناف قابل استفاده در قسمت های مختلف هر ساختمان مثل اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، آشپزخانه و ... می باشد.
سقف کاذب کناف چیست؟

کناف در حقیقت نام یک شرکت آلمانی است که در صنعت ساختمان سازی فعالیت می کند. به دلیل استفاده از سقف کاذب این شرکت در کشور ما رفته رفته کناف به جای این که به عنوان برند شناخته شود، به نوعی سقف کاذب شناخته می شود. درصد زیادی از متریال تشکیل دهنده کناف، گچ می باشد. اما کناف در واقع دارای روکشی هم می باشد که بتواند آن را در برابر ضربه ها مقاوم کند. اما برای ساختن سقف کاذب کناف که یکی از انواع مختلف سقف کاذب می باشد می توان از پانل هایی گچی و حتی غیر گچی استفاده کرد. اما پنل های گچی را در بازار به عنوان کناف می شناسند. سقف کاذب کناف می تواند ثابت و یا متحرک باشد. سقف کاذب متحرک در حقیقت از سقف آویزان می شود و در یک فاصله مشخصی قرار می گیرد. به همین دلیل است که به آن متحرک گفته می شود. سرعت نصب کردن آویزه های سقف زیاد است. سقف کاذب کناف ثابت هم، همان طور که از نامش برمی آید به صورت ثابت روی سقف قرار می گیرد. سقف های کاذب کناف ثابت به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از سقف کاذب کناف ثابت یکپارچه و سقف کاذب کناف طرح دار یا مشبک که در ادامه به معرفی هر کدام از این دو مدل می پردازیم.

سقف کاذب کناف یکپارچه

برای ساختن آن ها تایل های گچی را به زمینه فولادی که قرار دارد پیچ می کنیم. این تایل ها می توانند به صورت معمولی باشند یا از انواعی که در برابر رطوبت و حریق مقاوم می باشند. این سقف ها در مدل های ساده و دکوراتیو می باشند. اگرچه پانل های گچی که دارای اندازه و ابعاد متفاوت می باشند سقف را تشکیل می دهند اما چون به طور کامل سقف را می پوشاند، سقف یکپارچه نشان داده می شود.
سقف کاذب کناف طرح دار یا مشبک

تایل های سقفی، قسمت های تشکیل دهنده سقف کاذب کناف مشبک می باشند. وظیفه نگه داری این تایل ها بر عهده یک سازه بخصوص می باشد. همان سازه برای انتقال بار از سقف کاذب به اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. این تایل ها هم می توانند معدنی، گچی و یا فلزی باشند. انواع معدنی صوت را به خوبی جذب می کنند، اما در عوض تایل های گچی صوت را جذب نخواهند کرد. متریال مورد استفاده برای تایل های فلزی هم آلومینیوم می باشد.
استفاده از سقف کاذب کنافی چه مزیت هایی دارد؟

معمولا تاسیسات را در پشت سقف قرار می دهند که استفاده از این نوع سقف های کاذب موجب می شود دسترسی به آن ها به آسانی امکان پذیر باشد.

سقف کاذب کناف را می توان در مدت زمان کوتاهی و به آسانی اجرا و پیاده کرد.

اگر در انتخاب تایل های سقف دقت کنید و آن ها را به درستی انتخاب کنید می توانید فضایی آکوستیک و البته ضد آتش داشته باشید.

تعمیر کردن سقف های اصلی مستلزم صرف هزینه های خیلی زیادی است در حالی که تعمیر این نوع سقف ها به هزینه خیلی پایین تری احتیاج خواهد داشت.

زیبایی یکی از المان های مهم و تاثیر گذار در ساختمان سازی و معماری نوین است. با کمک این نوع سقف های کاذب می توانید دکوراسیون خیلی زیبایی را روی سقف خانه پیاده کنید.

شرایط اقلیمی در مکان های مختلف با یکدیگر متفاوت است. خوبی این سقف کاذب این است که مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما و حتی رطوبت ناشی از محیط از خود نشان می دهد.

این نوع سقف کاذب دارای وزن کمی می باشد که در مقابل سایر سقف های کاذب ویژگی مهمی به حساب می آید.

چون این سقف های کاذب انعطاف پذیری خوبی دارند پس می توانید طرح های مختلف را با استفاده از آن ها اجرا کنید و محدودیتی نخواهید داشت.
استفاده از سقف کاذب کنافی چه معایبی دارد؟

حتما بایستی نوع تایل های مورد استفاده را به درستی و با دقت زیادی انتخاب کرد زیرا این نوع سقف کاذب مقاومت پایین تری نسبت به انواع قدیمی تر در برابر آتش و زلزله دارد.

اگر در جایی که سقف کاذب کنافی را اجرا می کنید سقف بلند نباشد موجب می شود که فضای آن جا کوچک تر از اندازه معمول خود نشان داده بشود. لذا برای چنین شرایطی مناسب نخواهد بود.

حتما بایستی به صورت پیوسته و مداوم به این سقف ها سرکشی و آن ها را تمیز کاری کرد زیرا امکان خراب شدن آن ها و هم چنین تجمع حشرات وجود دارد.


کلمات کلیدی مرتبط:
سقف های, کاذب, کناف , ,محدودیت‌ها ,اجزاء ساختار ,اجزاء فلزی ,سازه آویز ,نبشی کناف L25 ,اتصال مستقیم (‍CT205) ,سازه (F47)C ,قطعه اتصال طولی ,قطعه اتصال سازه به سازه ,قطعه اتصال سقفی (HT90) ,سقف‌های کاذب D112 I (A) ,(سازه دو طرفه) ,مواد و مصالح جنبی ,پیچ درای وال کناف ,نوار درزگیری ,بتونه درزگیر , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی استفاده مجدد از زباله‌های تولیدی حاصل از تخریب ساختمان‌های فرسوده
پاورپوینت بررسی کابردهای ساختمانی آلیاژ آلومینیوم
پاورپوینت بررسی سقف های کاذب
پاورپوینت بررسی انواع مصالح پوشش نمای ساختمان
پاورپوینت بررسی 21 قسمت مختلف از یک سقف شیبدار
پاورپوینت بررسی 15 نوع سبک سقف
پاورپوینت بررسی انواع اجرایی سقف از مواد و متریال مختلف
پاورپوینت بررسی انواع عایق های حرارتی سقفی و بررسی مزایا و معایب
پاورپوینت بررسی انواع پانل های دیواری در دکوراسیون منزل
پاورپوینت بررسی کف و پوشش کف در ساختمانسازی
پاورپوینت بررسی سقف سازی و بررسی متریال نوین پوشش سقف شیبدار
پاورپوینت بررسی انواع و مزایا و معایب کف کاذب آلومینیومی
پاورپوینت بررسی آجر و آجرهای لعابی و بلوک
پاورپوینت بررسی ارگونومی در معماری
پاورپوینت راهنمای مبحث سوم مقررات ملی ساختمان حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق
پاورپوینت بررسی و تحلیل هندسه در معماری
پاورپوینت بررسی پله و آسانسور
پاورپوینت بررسی ایمنی در کارگاه های ساختمانی ، مبحث 12 مقررات ملی ساختمان
پاورپوینت بررسی تکنولوژی و انواع نما ساختمان
پاورپوینت بررسی نانو شیشه ، کاربردها و مزایا

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد