خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: نازک کاری کفپوش و کفسازی در ساختمان

   تعدادبرگ: 33 اسلاید .   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 1798 kb  تعدادمشاهده  3


نازک کاری کفپوش و کفسازی در ساختمان

امروزه مصالح متنوع از مواد طبیعی و مصنوعی جهت پوشش کف و کف‌سازی در ابعاد و طرح‌های مختلف تولید شده است. وجود انواع مصالح شامل موزاییک، سنگ، سرامیک، قطعات بتنی واش بتن و… موجب تنوع و افزایش قدرت انتخاب معماران جهت خلق کف‌فرش‌های زیبا گردیده است. توجه به موقعیت، ابعاد، کاربری فضا، میزان رطوبت محیط میزان تردد، مقاومت فشاری، تنوع رنگ و نقش و… عواملی است که در انتخاب مصالح باید مد نظر قرار گیرد.
مرحله اجرای کف‌فرش از قسمتی که پس از ورود به فضای مورد نظر، بیشترین یا اولین دید را دارد آغاز شده و امتداد مورد نظر مبنای کار قرار می‌گیرد. خط تراز نهایی نازک‌کاری کف مجددا کنترل شده و شیب‌بندی به طرف آبروها با ریسمان‌کشی و یا شمشه و تراز مشخص می‌شود و در مرحله بعد سرامیک، سنگ موزاییک ابتدا و انتهای اولین ردیف نصب شده (اصطلاحا دلیل گذاری) و بین آن‌ها ریسمان کشی می‌شود. ملات ماسه سیمان نیز با نسبت پنج به یک و یا شش به یک روی کف پهن شده و کل ردیف چیده می‌شود.
سپس با استفاده از گونیای بلند یا متر (تکنیک ۳، ۴، ۵)، ردیف دوم به صورت عمود اجرا می‌گردد. عدم اجرای کاملا عمود این ردیف موجب نازیبایی کار و عدم قرارگیری درزها در یک امتداد خواهد بود، لذا باید دقت لازم در این قسمت بکار رود.
ردیف سوم نیز به همین منوال عمود بر ردیف دوم اجرا می‌گردد، سپس بین ردیف‌ها ریسمان‌کشی شده و کل سطح تکمیل می‌شود. تراز بودن کار در دو جهت (یا رعایت دقیق شیب مورد نظر)، همباد و همراستا بودن درزها و پر کردن کامل زیر کف‌فرش با ملات از نکات مهم و حائز اهمیتی است که باید در روند اجرا کنترل شود. پس از ۲۴ ساعت از اجرای کف‌فرش ابتدا سطح سنگ‌فرش را مرطوب کرده و سپس عملیات دوغاب‌ریزی جهت پر کردن درزها با مخلوط پودر سنگ و سیمان به نسبت ۴ به ۱ اجرا می‌گردد.
امکان اجرای انواع طرح برای کف‌فرش وجود دارد مانند اجرای ساده، لوزی، شطرنجی، آجری، حصیری، چرخ دنده‌ای، آسیاب بادی و… متناسب با نوع فضا در چیدمان سنگ‌فرش را انجام می‌دهیم.
هر یک از این چیدمان‌ها مزایا و معایب دارند، به عنوان مثال روش لوزی پرت مصالح بیشتری به نسبت روش ساده دارد.
• در انتخاب طرح و رنگ مصالح کف‌فرش باید دقت شود. استفاده از سنگ یا سرامیک با رنگ‌های تیره و طرح‌های شلوغ در فضاهای کوچک توصیه نمی‌شود، بالعکس استفاده از رنگ‌های روشن با نقوش ساده جهت بزرگ‌تر نشان دادن فضا و افزایش ارتفاع سقف مناسب است. در طراحی‌های داخلی باید به نکته ایجاد خطای بصری بسیار دقت کرد چرا که به پوشیده شدن عیوب معماری بسیار کمک می‌کند.
راهکارهایی برای ساخت مسکن موقتنازک کاری کفپوش و کفسازی در ساختمان
فهرست مطالب
مقدمه
در ساختمانهای مسکونی
کفپوشها در ساختمان
کاربردشان به گونه‌های زیر
ایجاد کننده پوشش سخت
کفپوشها
بهترین کفپوش برای خانه
کفپوش لاستیکی
تجهیزات مهد کودک
فوم بتن چیست
سرامیک کف
كف سازي
فرش کف ساختمان
نحوه اجرای خط گونیا معماری
ايزولاسيون كف
تاسیسات در ساختمان قبل از انجام نازک کاری
دودكشها در ساختمان
نصب کاشی
نحوه شمشه گيري
 انجام کار
قرنیز داخلی
گچ کاری
سفيد كاري با گچ
 


کلمات کلیدی مرتبط:
نازک کاری کفپوش و کفسازی در ساختمان , ,نازک کاری کفپوش و کفسازی در ساختمان ,فهرست مطالب ,مقدمه ,در ساختمانهای مسکونی ,کفپوشها در ساختمان ,کاربردشان به گونه‌های زیر ,ایجاد کننده پوشش سخت ,کفپوشها ,بهترین کفپوش برای خانه ,کفپوش لاستیکی ,تجهیزات مهد کودک ,فوم بتن چیست ,سرامیک کف ,كف سازي ,فرش کف ساخت,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی کابردهای ساختمانی آلیاژ آلومینیوم
پاورپوینت بررسی سقف های کاذب
پاورپوینت بررسی انواع مصالح پوشش نمای ساختمان
پاورپوینت بررسی 21 قسمت مختلف از یک سقف شیبدار
پاورپوینت بررسی 15 نوع سبک سقف
پاورپوینت بررسی انواع اجرایی سقف از مواد و متریال مختلف
پاورپوینت بررسی انواع عایق های حرارتی سقفی و بررسی مزایا و معایب
پاورپوینت بررسی انواع پانل های دیواری در دکوراسیون منزل
پاورپوینت بررسی کف و پوشش کف در ساختمانسازی
پاورپوینت بررسی سقف سازی و بررسی متریال نوین پوشش سقف شیبدار
پاورپوینت بررسی انواع و مزایا و معایب کف کاذب آلومینیومی
پاورپوینت بررسی آجر و آجرهای لعابی و بلوک
پاورپوینت بررسی ارگونومی در معماری
پاورپوینت راهنمای مبحث سوم مقررات ملی ساختمان حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق
پاورپوینت بررسی و تحلیل هندسه در معماری
پاورپوینت بررسی پله و آسانسور
پاورپوینت بررسی ایمنی در کارگاه های ساختمانی ، مبحث 12 مقررات ملی ساختمان
پاورپوینت بررسی تکنولوژی و انواع نما ساختمان
پاورپوینت بررسی نانو شیشه ، کاربردها و مزایا
پاورپوینت بررسی اصول طراحی نمای مینیمال

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد