خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت معماری هتل پوئرتا

   تعدادبرگ: 47 اسلاید .   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 1793 kb  تعدادمشاهده  6


پاورپوینت معماری هتل پوئرتا
بخشی از مطلب

هتل پوئرتا، در مادرید اسپانیا و در ۱۲ طبقه توسط ۱۹ معمار و طراح مطرح دنیا از ۱۳ کشور مختلف طراحی شده است.
هتل پوئرتا، در مادرید اسپانیا و در ۱۲ طبقه توسط ۱۹ معمار و طراح مطرح دنیا از ۱۳ کشور مختلف طراحی شده است. کسانی چون، ژان نوول، نورمن فاستر و زاها حدید و چند معمار بزرگ دیگر.
ساخت هتل “پوئرتا ” پروژه عظیمی بود که با صرف هزینه ۷۵ میلیون یورویی، توسط گروه سیکلن بر پایه آزادی در انتخاب طرح ها و اشکال مختلف صورت گرفت. تمام طبقات این هتل دارای نقشه ای مشابه بوده و شامل یک لابی مرکزی و دو راهرو در اطراف آن است که به اطاق های هتل منتهی می شوند. با وجود این هر یک از طبقات با استفاده از مواد، رنگها و اشکال متنوع چهره ای متفاوت از مفهوم”هتل” را به نمایش می گذارند.
grey هتل پوئرتا؛ حضور همه جانبة فرهنگ های مختلف
مدیر این گروه معتقد است این هتل محلی است که در آن مهندسین معماری و طراحان داخلی رویاهای خود را در زمینه طراحی به واقعیت تبدیل کرده و آن را به نمادی برای بزرگداشت اصول معماری، طراحی و آزادی تبدیل کرده اند.
بهندرت ممکن است که انتظارات از یک پروژه تجاری تا این حد بالا باشد ولی دلیل این توقع بالا چیزی فراتر از حضور مهندسین معماری سرشناس و میزان سرمایه گذاری کلان در این پروژه بوده است.
grey هتل پوئرتا؛ حضور همه جانبة فرهنگ های مختلف
کلمه آزادی که در ساخت این محل به آن تکیه شده صرفا یک کلمه عامه پسند و تبلیغاتی نبوده است بلکه این هتل نقش عمده ای در بازسازی شهر مادرید پس از خرابی های ناشی از بمب گذاری خطوط راه آهن شهر در سال ۲۰۰۴ ایفا کرده است. انتظار می رفت که پس از سرمایه گذاری های گسترده در موزه های شهر مادرید سال ۲۰۰۴ سالی پربار در صنعت جهانگردی آن باشد.
البته شهر مادرید در طول سالیان متمادی همواره در زمینه مهندسی معماری و سطح ارتقاء شهر دنباله رو شهر بارسلون بوده و ظاهرا با اصول پیشرفته طراحی هتل ها که در سایر شهرهای اروپایی باعث احیاء صنعت جهانگردی شده آشنایی کافی نداشته است و متاسفانه درست در زمانی که شهر مادرید در پی رفع این نقیصه برآمده بود بمب گذاری در خطوط راه آهن شهر موجب یک شوک روحی برای اهالی آن شد.
بنابراین هتل «پوئرتا امریکا» تنها محلی برای ارضاء جاه طلبی های طراحان و سازندگان آن و یا ساختمانی حیرت انگیز برای اهالی شهر نیست بلکه نمادی زیبا از تولد دوباره یک شهر است.
گروه «سیلکن» هتل پوئرتا امریکا را اولین هتل چندملیتی اسپانیا می داند که طراحانی از امریکا، آسیا، استرالیا و سراسر اروپا را گردهم آورده است.
این هتل معرف شخصیت های بزرگ در طراحی مدرن است و با به خدمت گرفتن طراحان مختلف جهت ساخت هر یک از طبقات دوازده گانه در حقیقت مجموعه ای از سبکهای متنوع را در خود گنجانده است.
گروه «سیلکن» به دنبال ایجاد هماهنگی در طراحی طبقات مختلف هتل نبود و حتی از طراحان خواسته بود که از ارتباط با یکدیگر در این زمینه خودداری کنند.
صرف نظر از نحوه برخورد با غرور طراحانی چنین سرشناس که همواره یکی از مشکل ترین اصول در مدیریت یک پروژه است ایجاد ساختمانی با این همه طرح های مختلف کار چندان آسانی نبوده است.
«ژان نوول»، طراح نمای ساختمان، سعی برآن داشت که در طرح خود اصول آزادی و چندملیتی را به نمایش درآورد. این نما شامل بلوکهای رنگی متفاوتی است که به سمت بالا با رنگهای نارنجی و زرد و به سمت پایین با رنگهای آجری غلیظ و بنفش ساخته شده اند.
بخش های مختلف نمای ساختمان با گزیده هایی از شعر«آزادی» اثر«پل الوار» پوشانده شده که به زبانهای مختلف از جمله فرانسوی، انگلیسی، چینی و عربی(یادآور خطاطی اسلامی) نوشته شده اند. نمایش آزادی و دموکراسی و حضور همه جانبه فرهنگ های مختلف نیز در طراحی این نما مدنظر بوده است.
فضای درونی هتل بسیار پیچیده و درهم است ولی این مشکل با حضور یک طراح داخلی یعنی «جان پاوسان» تا حدی برطرف شده زیرا او با طراحی ساده خود در بخشهای عمومی هتل تنوع طرحها در طبقات مختلف را تا حدی تعدیل کرده است.
بعضی از منتقدان این پروژه براین باورند که تعدادی از طراحان سرشناس تر این هتل صرفا درپی اعمال سبک طراحی مخصوص خود در قالب ساختار یک هتل بوده اند.
البته ممکن است که به دلیل کثرت سبکهای مختلف طراحی تمامی بخش های هتل مورد پسند همگان نباشد ولی به همین دلیل یافتن نقاط دیدنی و جذاب فراوان در آن نیز کاری چندان دشوار نیست به خصوص با توجه به اینکه تعدادی از طراحان کمتر شناخته شده در این پروژه خلاقیت های طراحی خود را در جمع بزرگان این رشته به نمایش گذاشته اند.

 

 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,پاورپوینت معماری هتل پوئرتا ,معماری هتل پوئرتا ,هتل پوئرتا، در مادرید اسپانیا ,نمونه موردی هتل پوئرتا ,نمونه تطبیقی هتل پوئرتا ,نمونه مشابه هتل پوئرتا ,معماری هتل خارجی ,نمونه مشابه هتل خارجی , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تفریحی Het Steen در آنتورپ توسط noAarchitecten
پاورپوینت بررسی معماری هتل مجلل Hyatt Regency سانفرانسیسکو آمریکا
پاورپوینت بررسی معماری هتل مجلل شراتون در شنزن چین
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز بازدیدکنندگان پرینسنپارک در بلژیک ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مدرسه اتحادیه کارگری مرکز بازدیدکنندگان برنائو در آلمان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز بازدیدکنندگان پارک سافاری مونارتو در استرالیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز اجتماعی ال روزر در اسپانیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی دروازه گابلا در ایتالیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز بازدیدکنندگان راپونزل در آلمان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز بازدیدکنندگان Mindszentyneum در مجارستان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز بازدیدکنندگان بومارسوند در جزایر آلاند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی ورودی شیکوکو مورا "Oyane-San" در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز بازدیدکنندگان کویر X AlUla 2024 در عربستان سعودی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز بازدیدکنندگان پارک هایکو شیکسیو در چین ,pptx
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری هتل پلازا در میدتاون منهتن نیویورک
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری هتل فیلیپاس در اکروپلیس یونان
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری هتل گاو سیاه Black bull در انگلستان
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری هتل نارنجستان
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز اجتماعی دریاچه معطر در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فضای عمومی کنار رودخانه هانگژو-ایستگاه -فنگیوان در چین ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد