خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت پروژه تحقیق و طراحی ساختمان مسکونی (درس طراحی معماری 2 )

   تعدادبرگ: 210 اسلاید   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 17709 kb  تعدادمشاهده  10


ورودی ساختمان: 
 
 دسترسی  و و رود به بنا بخش مهمی از طرح آن را تشکیل می دهد،ورودی واحد مسکونی ، ضمن تامیین دسترسی مناسب به خانه باید به خوبی حریم داخلی خانه  را از فضا های عمومی جدا کند و امکانات مربوط به ورود،تعویض لباس ،در آوردن کفش،امکان استقبال و مشایعت مهمان را تامین سازد،همچنین باید زیبا و راحت و فاقد فضاهی بون استفاده باشد،و در شرایط اقلیمی نامناسب ماننع نفوذ سرما،گرما و گردو خاک شود.ورودی باید دسترسی آسان به نشیمن،پذیرایی،پله های طبقات و آشپزخانه داشته باشد.
 
راهرو
 
اغلب راهروهای ورودی فضایی باریک هستند.با استفاده از رنگ های روشن و سرد میتوانید این فضا را بازتر و وسیعتر از آنچه که هست نمایان کنید.استفاده از رنگهای آبی روشن.سفیدوسبزبسیار روشن موجب القای فضای وسیع به شما میشود.
 
اگر خانه شما راهرو وسیعی دارد میتوانید از کنسول و کمدهای جاکفشی و جالباسی استفاده کنید تا وسایل مهمان در کمد قرار گیرد و از به هم ریختگی و شلوغی در فضا جلوگیری شود.استفاده از کنسول در این فضا به شما این امکان را میدهد که از وسایل تزیینی مانند گل های خشک روی ان استفاده کنید و فضای صمیمی به هنگام ورود به خانه در این مکان به شما القا میشود.
 
روشنایی کافی و مخصوص به این فضا از نکاتی است که حتما" باید رعایت شود.استفاده از چراغ های سقفی و دیواری در مسیر راهرو به شما این امکان را میدهد که فضای تاریک و باریک را به مکانی نورانی و وسیع تبدیل کنید.در ضمن به هنگام ورود و خروج به خانه روشنایی کافی هم داشته باشسید.
 
به علت تردد و رفت و آمد بسیار در این مکان بهتر است کف پوش بسیار مقاوم و بادوامی مانند سرامیک و یا سنگ را برای این فضا انتخاب کنید چراکه این نوع کف پوش ها در برابر گرد و غبار تردد و فرسایش مقاوم هستند.
 
 
 
این فایل کاملا اصلاح  شده و شامل : متن اصلی می باشد و به صورت پاورپوینت با فرمت ( ppt) به همراه تصاویر و نقشه های مربوطه با اطلاعات کامل و جامع در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
 


کلمات کلیدی مرتبط:
ورودی ساختمان: ,استاندارد مسکونی ,ضوابط استاندارد ,ضوابط معماری مسکونی ,دانلود پاورپوینت ,پروژه تحقیق و ,طراحی ساختمان مسکونی ,درس طراحی معماری 2,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی ضوابط معماری فضاهای مسکونی
پاورپوینت بررسی ساختمان ایوان خانه در شاهین شهر اصفهان ، نمونه موردی موفق ایرانی
پاورپوینت بررسی ایمنی ، امنیت و ضوابط کلی طراحی بناهای مسکونی
پاورپوینت بررسی اندازه ها و ابعاد و مبانی طراحی مجتمعهای مسکونی
دانلود پاورپوینت بررسی ویلایی برای یک دوست
دانلود پاورپوینت بررسی معماری خانه SAGAPONAC اثر خواهران حریری
دانلود پاورپوینت بررسی ویلای ساحلی CAPE COD از دفتر معماری حریری حریری
دانلود پاورپوینت بررسی معماری داخلی خانه لاکچری در شرق منهتن اثر خواهران حریری
دانلود پاورپوینت بررسی مجموعه مسکونی 911
دانلود پاورپوینت بررسی ،معماری و طراحی داخلی ،بنای مینیمال ، بانکوک
دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل مجموعه مسکونی باغ ونک
دانلود پاورپوینت بررسی طرح دانشجویی مجتمع مسکونی در اصفهان
دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی تورتن در دساؤ اثر گروپیوس
دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی اینترباؤ اثر والتر گروپیوس
دانلود پاورپوینت بررسی طرح آسمان خراش ایت نیویورک توسط فرانک گهری ،برج بیکمن
دانلود پاورپوینت بررسی ویلای مینیمال کوهستانی در اتریش
دانلود پاورپوینت بررسی آپارتمان آدری - Audrey Apartments
دانلود پاورپوینت پیش بینی مسکن آینده
دانلود پاورپوینت بررسی طرح مجتمع مسکونی در شهر اهواز
دانلود پاورپوینت بررسی معماری ویلای سبز با نام جعبه جواهرات ، The Jewel Box

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد