خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
پاورپوینت سبکها ، شیوه ها و دوره های معماری
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت معرفی 10 ساختمان برتر سبز

   تعدادبرگ: 77 اسلاید   قیمت: 7000 تومان   حجم فایل: 4525 kb  تعدادمشاهده  0


بخشی از مطلب
مدرسه ابتدایی بن فرانکلین (Ben Franklin)، کریکلند، واشنگتن
معماران Mahlum
معماران، این مدرسه ابتدایی 56000 فوت مربعی (5280 متر مربعی) را برای ارتباط مستقیم دانش آموزان با محیطی که در آن زندگی می کنند، طراحی کرده اند. در حقیقت مدرسه ساختار جدیدی است که برای گسترش برنامه آموزشی به خارج از فضای کلاسهای درس و افزایش آگاهیهای محیطی طراحی شده است. همسایگی مسکونی سایت با زمینهای اسب سواری، زمینهای جنگلی و ... ادغام شده و محیط طبیعی غنی و الزام برای حفاظت از مدرسه موجود در طول ساخت، منجر به ایجاد ساختار جدیدی در مرکز سایت گشته است.
ساختمان جدید، با محیط طبیعی غنی منطقه (منطقه وسیع پوشیده با درختان انبوه) در امتداد لبه شمالی سایت مدرسه پیوند برقرار نموده و بالهای کلاس دو طبقه در راه رسیدن به جنگل و ارتباط بصری دانش آموزان با طبیعت، نظیر انگشتان دست به هم می رسند. ما بین این دو بال، حیاطهای میانی با گیاهان بومی و مسیر آب مستقیم که از آب حاصل از بارندگی آبیاری می شوند، بعنوان کلاسهای درس بیرونی عمل می کنند.
 
 
 
با تصدیق این امر که نور روز و کیفیت هوای داخلی تأثیر بسیار مثبت بر کارایی دانش آموزان دارد، معماران برای به حداکثر رساندن میزان کارایی از این طریق بسیار کوشیده اند، بطوریکه کلاسها تماماً از نور طبیعی روز و تهویه طبیعی برخوردار بوده و این ویژگیهای فضایی موجب کاهش مصرف انرژی نیز می گردند.
 
 
 
مرکز علوم دادگاهی فیلادلفیا
معماران Croxton Collaborative
این مرکز علوم دادگاهی جدید برای اداره پلیس فیلادلفیا طراحی شده و هم مرکز پزشکی قانونی و هم پروژه ای برای نشان دادن طراحی سبز است. برنامه طراحی شامل ایجاد واحد اسلحه، با یک میدان تیراندازی برای تجزیه و تحلیل مسیر گلوله (علم بالیستیک)، واحد صحنه سازی جرم برای جمع آوری اسناد و مدارک و آزمایشگاههای شیمی، جرم شناسی و DNA می باشد.
معماران، ویژگیهای پایداری زیادی را در ساختمان دخیل کرده اند که از آن جمله: تفکیک فضاها و هزینه ها به منظور ایجاد 100 درصد تهویه طبیعی فضاها و به حداقل رساندن هزینه های تهویه مکانیکی، پوشش پیشرفته ساختمان با ایزولاسیون بسیار عالی، مصالح سبز یا بعبارتی" پاک" جهت افزایش کیفیت هوای داخلی مجموعه، نور روز عمیق و مناسب که از بدست آمده از موقعیت و ترتیب مناسب سقف، فتوولتائیک های بام تامین کننده 15 کیلووات الکتریسیته و امکان دسترسی اولیه خارج از آزمایشگاهها به تمام تاسیسات و سیستم های مکانیکی، کاشت محوطه با استفاده ازآب باران و کاهش ورود این آب به فاضلاب شهری می باشند.
 
 
 
 
 
مونرو، میشیگان Susan Maxman و شرکا
بازسازی Motherhouse
دهه 1930 در ملک آنها ارزش تاریخی دارند، بنابراین هر پیشنهاد نوسازی نیازمند بررسی اداره حفاظت تاریخی منطقه می بود. ساختمان پیشین در حقیقت برای زندگی خوابگاهی خواهران جوان درنظر گرفته شده بود، از طرفی دیگر هیچگونه تدابیری برای خواهران سالخورده در مجموعه سابق پیش بینی نگشته بود. بنابراین تیم طراحی با چالشی برنامه گرا، مجموعه را با 380000 فوت مربع در جهت رسیدن به اهداف حفاظت و پایداری و با دخالت نور طبیعی، چشم اندازها و تهویه طبیعی طراحی نمود. بطوریکه نور روز و یک سیستم گرمایش و سرمایش زمینی برای به وقوع پیوستن پیش بینی کاهش 20درصدی مصرف انرژی همکاری نموده و تمامی آب دوشها و روشویی ها برای استفاده مجدد در سیفون دستشوییها جمع آوری می شود. حتی مصالح نیز برای دوام وپاسخگویی محیطیشان انتخاب گشته اند. علاوه بر این، تیم طراحی با تمرکز قوی بر طبیعت و سایت اطراف، موفق به تبدیل این دیر قدیمی تیره و دلتنگ به خانه ای گرم و دوستانه برای ساکنین گردید. اکنون خواهران روحانی این مجموعه را مکانی برای تعلیم عموم مردم درباره موضوعات محیطی می دانند.
 
 
 
 
 
مدرسه پرستاری و مرکز دانشجویی دانشگاه علوم بهداشتی تگزاس، هوستون
معماران BNIM
این ساختمان جدید، مدلی آموزشی از نیکی، آسایش، انعطاف پذیری، نظارت محیطی وپاسخگویی مالی را نشان می دهد که در آن دانشگاه مسیری هدفمند با تغییر نحوه استفاده از امکانات برای کاهش مصرف انرژی، آلودگی شیمیایی، عولمل پاک کننده، آب آشامیدنی و سایر منابع، آغاز نموده است. پیش بینی می شود که این ساختمان 41 درصد انرژی کمتری در قیاس با ساختمانهای متداول دیگر مصرف نماید. در هر کدام از چهار نمای مجموعه و نیز پشت بام بنا، روش بی نظیری را برای جذب نور روز و دفع گرمای ناخواسته اتخاذ شده است.عناصر ساختمانی قابل انعطاف نظیر جداکننده های متحرک، اجازه تجدید نظر در طراحی داخلی را در طی پروسه های طراحی فراهم می آورند و مصالح بنا نیز شامل آجر، چوب سرو، پانلهای آلومینیومی تجدیدپذیر و فولاد سازه ای و بتن می باشند. در حقیقت ساختمان به عنوان ساختاری برای آموزش تخصصی سلامتی و بهداشتی، بصورت یک محیط داخلی سالم طراحی شده است، بطوریکه تمامی فضاها دارای بازشوهای قابل تنظیم، چشم اندازهای رو به بیرون و نور طبیعی روز می باشند.حتی اتاقهای جلسه داخلی و فضاهای کار نیز به سوی سه آتریوم که نور روز کنترل شده تامین می کنند، باز می شوند. ¾ از مصالح ساختمانی زائد حین تخریب و ساخت بنا نیز بازیافت و یا دوباره استفاده شده اند.
 
 
 
 
 
 
 
این طرح بخشی از حرکت خواهران روحانی است که هدف از آن، ارتقاء و بهبود امکانات مجموعه قدیمی موجود به سمت استانداردهای اکولوژیکی قرن 21 می باشد. بدین منظور آنهااز تیم طراحی، کاری تیمی و هدفمند در راستای تعیین بهترین مسیر، برایهکتار) خوددر میشیگان جنوبی خواستار شدند. بدلیل اینکه بسیاری از ساختمانهای سیدن بهپایداری اکولوژیکی (بوم شناختی) قرن 21 ام را در سایت 280 آکری(113


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پاورپوینت معرفی 10 ساختمان برتر سبز ,مدرسه ابتدایی بن فرانکلین (Ben Franklin)، کریکلند، واشنگتن ,معماران Mahlum , برترینهای معماری سبز ,مدرسه ابتدایی بن فرانکلین (Ben Franklin)، کریکلند، واشنگتن ,مرکز علوم دادگاهی فیلادلفیا ,معمار Croxton Collaborative ,بازسازی Motherhouse ، مونرو، میشیگان ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد