خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت بررسی دانشگاه های کانادا

   تعدادبرگ: 56 اسلاید.   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 3818 kb  تعدادمشاهده  8


بررسی دانشگاه های کانادا
 دانشگاه بریتیش کلمبیا:
 
 بریتیش کلمبیا یک دانشگاه دولتی است که در سال ۱۹۰۸ و با یک شهرت جهانی در زمینه آموزش و تحقیقات تاسیس شده است.این دانشگاه جزِء چهل دانشگاه برتر جهان می باشد.در پوینت گری در شهر ونکوور،ازاستان بریتیش کلمبیای کانادا واقع است. مکان آن از مرکزشهر ۲۰دقیقه فاصله دارد، و در همسایگی بسیاری از دریاکنارهای محلی است. دریا کنار رک، از بزرگ‌ترین دریا کنارهای پوشش به اختیار جهان، از این جمله‌اند. پارک منطقه‌ای پاسیفیک اسپیریت با مساحت ۷٫۶۳ کیلومترمربع مانند کمربند سبزی میان شهروپردیس دانشگاه عمل می‌کند. درعین حال، تصویر کوه‌های پوشیده ازدرخت به شمال و اقیانوس ‌آرام به باختر، دیدگاه ناحیه را تشکیل می‌دهند.
 
مساحت پردیس دانشگاه ۱٫۷۲کیلومترمربع است وساختمان‌های آن ۱٬۰۹۱٬۹۹۷مترمربع را اشغال می‌کنند.کادرتدریسی تمام ‌وقت دانشگاه و دیگر کارکنان تمام‌وقت آن به ترتیب ۳٬۱۶۷ و ۴٬۶۱۲ نفر هستند. دانشجویان آن در دوره کارشناسی ۳۳٬۵۵۶، در دوره‌های کارشناسی ارشد و بالاتر ۷٬۳۷۹ و فارغ التحصیلان آن بیش از ۱۸۰٬۰۰۰ نفر از ۱۲۰ کشور دنیا هستند. رئیس کنونی دانشگاه مارتا پایپر است در ۲۰۰۴ دانشگاه بریتیش کلمبیا در مراسمی به شیرین عبادی به همراه دزموند توتو و دالای لامای چهاردهم دکترای افتخاری اهدا کرد.
 
 دانشگاه وسترن انتاریو که عموماً وسترن یا (University of Western Ontario: UWO) خوانده می‌شود، یکی از قدیمیترین دانشگاه‌های کانادا می‌باشد که در شهر لندن در انتاریو واقع شده است. این دانشگاه نخست در سال ۱۸۷۸ با نامThe Western University of London Ontario تاسیس گردید و در سال ۱۹۲۳ به نام فعلی تغییر نام داد.
 
وسترن یک مرکز آموزشی متنوع می‌باشد که ۱۲۴۹ استاد و ۳۵۰۰۰ دانشجو دارد. با توجه به بیانیه ماموریت دانشگاه، تحقیق یکی از مهمترین اهداف دانشگاه است و سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از این طریق درآمد کسب می‌نماید. با داشتن ۱۳ دانشکده و سه کالج وابسته وسترن در مجموع ۲۰۰ مدرک مختلف ارائه می‌نماید. حداقل معدل برای ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی ۸۶% و در مقاطع بالاتر ۷۸% است . نسبت دانشجو به استاد نیز ۲۱ میباشد.
 
محوطه پردیس دانشگاه بیش از ۱٫۶ کیلومتر مربع بوده که شامل ۷۵ ساختمان در محوطه اصلی وسترن و زمینهای دیگری در خارج از آن میباشد. از سال ۲۰۰۰ وسترن فراخوان موفقی را به منظور جمع آوری کمکهای مالی آغاز نمود و توانست ۳۲۷ ملیون دلار کمک از بخش خصوصی، ۶۵ میلیون دلار هدیه شخصی و ۱۵۰ ملیون دلار از کمکهای دولتی دریافت نماید.
 
وسترن عضو گروه۱۳ است که شامل ۱۳ دانشگاه برتر کانادا در زمینه تحقیق می گردد. رنگهای رسمی دانشگاه بنفش و سفید میباشد و شعار دانشگاه نیز Veritas et utilitas است که معنی آن به انگلیسی Truth and usefulness و به فارسی حقیقت و سودمندیست. سمبل تیمهای ورزشی دانشگاه نیز اسب ماستنگ می‌باشد.
برسی دانشگاه های کانادا


کلمات کلیدی مرتبط:
بررسی دانشگاه های کانادا , دانشگاه بریتیش کلمبیا: , , بریتیش کلمبیا یک دانشگاه دولتی است که در سال ۱۹۰۸ و با یک شهرت جهانی در زمینه آموزش و تحقیقات تاسیس شده است.این دانشگاه جزِء چهل دانشگاه برتر جهان می باشد.در پوینت گری در شهر ونکوور،ازاستان بریتیش کلمبیای کانادا واقع است. مکان آن از مرکزشهر ۲۰دقی,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز کودکان بی سرپرست فرانسه اثر مرجان حسام فر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز نوآوری Matrix آمستردام
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه اکول پریمایر در بورگوین ژالیو فرانسه
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه معماری انسیتوی تکنولوژی سلطنتی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دانشگاه صنعتی شیراز
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه مکون در محله بدفورد نیویورک
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه روستایی El Hobo و مدرسه آلبرت شوایزر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه روستایی چاپارال و مدرسه تل آویو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دبیرستان علوم آنکارا اثر معماری Çinici
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه تیانجین بینای چین اثر گروه MVRDV
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز دایانا کالج بارنارد و مرکز جان جی بوون
پاورپوینت بررسی طرح معماری ساختمان اداری دانشگاه FTP در ویتنام
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه هایتس، در آرلینگتون اثر Bjarke Ingels
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه دانشگاه هنر تاما اثر تویو ایتو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه ابتدایی Itoi و مدرسه Ultimo
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری آپارتمان مسکونی احتشامیه تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه ابتدایی با رویکرد روانشناسی کودک
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری سبز مدرسه بینهای Binhai Xiaowai چین
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهد کودک لینهای شیچنگ در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهد کودک The Nest در انگلستان ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد