خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت بررسی هنرستان موسیقیMaizières

   تعدادبرگ: 37 اسلاید .   قیمت: 7000 تومان   حجم فایل: 2879 kb  تعدادمشاهده  1


دانلود پاورپوینت بررسی هنرستان موسیقیMaizières 
بخشی از مطلب
مدرسه موسیقی یک واحد یکپارچه به طول 100 متر و عرض 40 متر است که عمود بر جاده اصلی جا نمایی شده و قسمتی از آن به طول 16 متر، در یک فضای عمومی طراحی شده است.
 این ساختمان روبروی یکی از جنگل های giant sequoias و در تراز عمود بر جاده اصلی قرار گرفته است. این مجموعه مسیری را شکل می دهد که ورودی به سمت شهر را نشانه گذاری می کند
در جلو خان بنا محوطه وسیعی قرار دارد که در قسمت زیرین ساختمان محو می شود. عموم مردم از پلکانی یادمانی استفاده می کنند که آنها را به سمت حیاط داخلی و سالن انتظار اصلی هدایت می کند. همانا این محوطه وسیع، رو به آسمان گشوده شده است، با رنگی شب تاب مهمان نوازی می کند و در اوایل غروب، به تابش با نوری حیرت انگیز ادامه می دهد.
این ساختمان مجموعه ای از برنامه های متنوع را در خود جای می دهد، و شامل مکانی برای نوجوانان محلی، مرکز فوق برنامه برای دانش آموزان، سالن اجتماع، سالن کنفرانس و یک مدرسه موسیقی است.
تمامی این عملکرد ها در یک واحد یکپارچه گردآوری شده اند و مدیریت چنین طرح ریزی پیچیده ای در داخل همین تک واحد انجام می شود. همنشینی این برنامه های مختلط، در حالی که هریک از آنها در تضاد کامل با دیگری است، به طور چشمگیری بر غنای این ساختمان افزوده است.
نمای بیرونی ساختمان تنها بخش محدودی از برنامه های داخل آن را آشکار می کند . تنها پنجره های بزرگ خلیج گون به بیننده اجازه می دهد که نگاهی گذرا به سالن اجتماعات داشته باشد و این امکان را فراهم می کند تا لحظه ای از حرکات رقصندگان را ببیند.
در این ساختمان روشنایی طبیعی فراوانی وجود دارد، علاوه بر نورگیر های رنگارنگی وجود دارد که روشنایی مخصوص به خود را ایجاد می کنند. این چنین سامان دهی برای نورگیر ها، فضای داخلی را در برابر اغتشاشات ناشی از بزرگراهی که در همان نزدیکی است، محافظت می کند.
این ساختمان فقط به شکل ساختمانی یکپارچه و طولانی طراحی نشده است، بلکه منحنی های نمای خارجی به تدریج در پیچش های دایره ای می چرخند و در نهایت، نمایی را که مربوط به دو طبقه از مدرسه موسیقی است، در هم ادغام می کنند. پیچش این منحنی ها بر پویایی کلی نمای بیرونی می افزاید، و چنین به نظر می رسد که خطوط آشفته حجم به طرز نامعلومی محو شده اند. پوشش بیرونی ظاهری روستایی از بتونی معمولی دارد، بتونی که نقایص خود را آشکارا نشان می دهد.
 
این ساختمان از بتن مسلح ساخته شده است، بتن به صورت پی نقطه ای قالب گیری شده و ساختمان بر روی پی های شمعی قرار گرفته است.
بر خلاف آن، مصالحی که در فضای داخلی استفاده شده، نفیس و لطیف  است. در سالن اصلی مصالح چوبی با رنگ های روشن دیده می شود، علاوه بر آن، سطوح طلا کاری شده در حفره های بزرگ سقفی، هاله گرمی به نورپردازی آن می دهد.
 
سالن کنفرانس، از سه طرف، از کابل های کشیده شده آویزان شده است. دیوارها با کوچکترین جابه جایی هوا، حرکت می کند، به گونه ای که ضخامت ناچیز آن آشکار می شود. سیستم آکوستیک قابل تنظیم ( کرکره های قابل کنترل) پشت این پرده زیبا پنهان می شود. چوب نفیسی که برای کف پوش استفاده شده است ( ونگه)، میزان اثرگذاری یک فضای نمایشی را تقویت می کند. 
 
مرکز فوق برنامه دانش آموزان، تک رنگ است؛ رنگ نارنجی تمام فضا را اشباع کرده است و کفپوش رزین براق، خاصیت فوق تصنعی آن را تقویت می کند.
در واقع، منطق اولیه بر مبنای ایجاد تضادی چشمگیر میان فضاهای مختلف است: مصالح متضاد، رنگ های متضاد و نورپردازی متضاد.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پاورپوینت بررسی هنرستان موسیقیMaizières ,بخشی از مطلب ,مدرسه موسیقی یک واحد یکپارچه به طول 100 متر و عرض 40 متر است که عمود بر جاده اصلی جا نمایی شده و قسمتی از آن به طول 16 متر، در یک فضای عمومی طراحی شده است. , این ساختمان روبروی یکی از جنگل های giant sequoias و در تراز عمود بر جاده اصلی ق,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه بین المللی قزوین
پاورپوینت بررسی معماری مهدکودک یوتاکا Yutaka
پاورپوینت بررسی کتابخانه کنگره آمریکا
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری مرکز آموزشی رولکس
پاورپوینت بررسی دانشگاه هنر و معماری هاروارد
دانلود, پاورپوینت,بررسی مهد کودک ELS
پاورپوینت آپارتمان مسکونی سایه‌پود در تهران
پاورپوینت استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی
دانلود, پاورپوینت,بررسی مهد کودک راهیان رشد .pptx
دانلود, پاورپوینت,بررسی مهد کودک 8 کلاسه (بلس-روبیو، آلمریای اسپانیا).pptx
دانلود,پاورپوینت, بررسی مهد کودک بارباپاپا (ویگنورا، مودنا، ایتالیا).pptx
پاورپوینت بررسی موزه کودکان موزیکو در بلغارستان
پاورپوینت بررسی ساختمان کالج دانشگاهی امرسون لوس آنجلس اثر تام مین
پاورپوینت بررسی مدرسه ژان مولین
پاورپوینت بررسی طرح کتابخانه دالیان
پاورپوینت بررسی مدرسه هنر و موسیقی -Contemporânea-Crafts
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه بین المللی ادبیات کودک ژاپن، واقع در پارک Ueno توکیو
پاورپوینت بررسی کتابخانه عمومی استکهلم سوئد
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانۀ بایوکوئن
پاورپوینت بررسی مركز دانشجويي آلفرد لرنر هال، دانشگاه كلمبيا

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد