خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: بررسی موزه یادمان ۱۱ سپتامبر در نیویورک – معماری معاصر

   تعدادبرگ: 45 اسلاید + 4 برگ ترجمه ورد .   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 25099 kb  تعدادمشاهده  4


در گشت و گذار میان موزه های طراحی شده دنیا شاید بتوان گفت موزه ۱۱ سپتامبر دارای تفاوت های بنیادین با دیگر موزه هاست .
برای آشنایی با این موزه و تفاوت های آن با دیگر موزه های دنیا ،‌فایلی را تدارک دیدیم که آماده دانلود می باشد .
فایل پاور پوینت متشکل از تصاویر و پلان ها و مقاطع مجموعه یادمانی به زبان انگلیسی، و فایل word شامل ترجمه توضیحات مربوط به موزه است .
توضیحات علاوه بردر گشت و گذار میان موزه های طراحی شده دنیا شاید بتوان گفت موزه ۱۱ سپتامبر دارای تفاوت های بنیادین با دیگر موزه هاست .
برای آشنایی با این موزه و تفاوت های آن با دیگر موزه های دنیا ،‌فایلی را تدارک دیدیم که آماده دانلود می باشد .
فایل پاور پوینت متشکل از تصاویر و پلان ها و مقاطع مجموعه یادمانی ، و فایل word شامل ترجمه توضیحات مربوط به موزه است .
توضیحات علاوه بر توضیحات کالبدی مربوط به پلان ، شامل تحلیل فضایی نیز می باشد . 
 
بخشی از مطلب
موزه 11 سپتامبر
با اتمام بنا در مه 2014 ، دیویس برودی باند اطلاعات دقیقی از طراحی موزه زیر زمینی یادبود 9/11 در منهتن منتشر کرده است. این موزه در زیر حفره های تندیس گون که به صورت یادبودی از 9/11 در آمده اند واقع شده ، این موزه جدید  از مجموعه ای ثابت با محدودیت های هندسی به یک سفر احساسی تبدیل شده است که بازدید کننده را به آرامی  70  فوت به زیر سطح زمین به پایه اصلی برج های مرکز تجارت جهانی می کشاند.
 با توجه به پیشنهاد طرح کلی كه توسط معمار یهودی، دانیل لیبسكیند معمار، ترسیم شده است،‌ قرار است تمام بناها در ضلع شمال شرقی پارك «یادبود» و در زمینی به مساحت یك هکتار ساخته شوند؛ این ایده با پیشنهاد دیگر معمار یهودی، «فرنك گهری»، برای ساختن مجموعه تئاتر در ضلع شمالی و مركز حمل و نقل كالاتراوا در ضلع شرقی شكل می‌گیرد. دو استخر یادمانی هم گویی برای تقلید از رد پای برج‌های دوقلو در ضلع جنوب و غرب در نظر گرفته شده‌اند. 
سرپرست موزه ، آلیس گرینولد می گوید : "معماران موزه باید به چالشهای به وجود آمده از شرایط کالبدی و فیزیکی و وظایف حفاظتی محوله به آنها پاسخ می دادند .اما مهمتر از آن ، انها باید حرمت و احترام سایت را حفظ می کردند که این امرنیاز به درک فوق العاده ای از چگونگی اصالت مکان داشت تا بتواند احساسات بازدیدکنندگان را تحت تأثیر خود قرار دهد ."
این فضا برای نمایش و حفظ یاد و خاطره واقعه 11 سپتامبر طراحی شده است ، تا تاثیر حملات را مستندسازی نموده و مفهوم جاودان آنرا کشف کند . پس از برگزاری یک مسابقه برای طراحی بنای یادبود یازدهم سپتامبر، اجرای این طراحی به "مایکل آراد" از گروه معماری "هندل" به همراه گروه معماری منظر "پیتر واکر" واگذار شد. طراحی این گروه شامل دو استخر بزرگ مربع شکل در محل فونداسیون برج های دوقلو می باشد که با آبشارهایی که از چهار طرف این استخر به مرکز آن سرازیر می شود، مزین شده است هدف اصلی طراحی این استخر، "بازتابش فقدان" عنوان شده است.
2983  اسم بر روی 79 صفحه برنزیِ دو استخر آبی که در محل سابق برج های دو قلو ساخته شده اند را در بر گرفته اند معماران با این شیوه نام قربانیان حادثه 11سپتامبر را در معرض دید همگان قرار داده اند. در نگاهی کلی به نظر می آید اسامی به صورت اتفاقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند اما دقیق شدن بر روی طراحی این بنا نشان می دهد اسامی قربانیان به شکل شبکه ای در هم پیچیده از روابط اجتماعی، حرفه ای و حتی اتفاقی قربانیان با یکدیگر بر روی صفحه های برنزی حک شده است. این بنا در كنار طرح بلند پروازانه شیشه و فلز مركز حمل و نقل معمار اسپانیایی «سانتیاگو كالاتراوا» قرار دارد. در اصل این موزه به سبب تفكرات ایده‌آلیستی – نمایشی آمریكایی، بیشتر بار سیاسی دارد تا معماری. 
موزه 110000 فوت مربعی نزدیکترین مکان قابل دسترس از میدان تجارت جهانی ،از طریق پاویون شیشه ای طراحی شده توسط اسنوتا است. طراحی «اسنوتا» سازه‌ای بزرگ همراه با پوشش چوب و شیشه است، پاسخی هوشمندانه به چالش‌های کارفرما. ساختمان موزه مستقیما بر روی ایستگاه قطار كالاتراوا قرار گرفته است هرچند كالاتراوا ستون‌هایی را كه فضای داخل طرحش را خراب می كنند، نپذیرفته و اصرار در حذف آنها دارد؛ کالاتروا همچنین خواستار استفاده از نور مستقیم در فضای ترمینال است. در نهایت بازدیدكنندگان می توانند زیر مركز آزادی و در پارك یادمان قدم بزنند و در انتهای جنوبی آن، منظری زیبا به سمت استخرهای یادبود را تجربه کنند.
پس از عبور از استخر وارد ساختمان یادبود 11 سپتامبر می شویم. در اینجا، یک سالن کوچک و فضای خصوصی برای خانواده قربانیان 11 سپتامبر فراهم شده است، قبل از آنکه بازدید کنندگان در صفوف آرام تشکیل شده توسط "روبان " به پایین هدایت شوند . ساختمان‌ها با روایتی معمارانه خلق شده اند؛ بازدیدكنندگان از دو مسیر می توانند وارد شوند، اولی سطح شیب دار عریضی است که آنها را به سمت ورودی اصلی هدایت می كند و دومی سطح شیب دار كوچكی است كه مراجعان را به ساختمان‌ها هدایت می كند.
نقاط ورودی به یك لابی باز مشترك می رسند كه از آنجا به موزه، مجموعه تاتر،‌ مركز آزادی و... دسترسی هایی وجود دارد. تقویت توالی ورودی خود نقطه قوتی برای طرح به حساب می آید. این حس كه بازدیدكننده در یك مسیر از بیرون به درون می آید و به سمت قسمت‌هایی كه با تفكر و تعمق بیشتر سر و كار دارند خود این نقطه مثبت را تقویت می‌کند
 توضیحات کالبدی مربوط به پلان ، شامل تحلیل فضایی نیز می باشد .


کلمات کلیدی مرتبط:
در گشت و گذار میان موزه های طراحی شده دنیا شاید بتوان گفت موزه ۱۱ سپتامبر دارای تفاوت های بنیادین با دیگر موزه هاست . ,برای آشنایی با این موزه و تفاوت های آن با دیگر موزه های دنیا ،‌فایلی را تدارک دیدیم که آماده دانلود می باشد . ,فایل پاور پوینت متشکل از تصاویر و پلان ها و مقاطع مجموعه یادمانی ، و ف,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد