خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Text/HTML
 

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود تحقیق کامل مطالعات برنامه ریزی فضایی مسکن شهر کازرون در 166 صفحه-دارای منابع پاراگراف به پاراگراف

   تعدادبرگ: 166 صفحه ورد/   قیمت: 40000 تومان   حجم فایل: 893 kb  تعدادمشاهده  3


بخشی از مطلب
مقدمه : 
مسکن به عنوان يکي از اساسي ترين نيازهاي اصلي انسان و همچنين يکي از معيارهاي توسعه يافتگي محسوب مي شود . درحال حاضر مساله اي که راجع به مسکن در سطح جهاني از آن صحبت مي شود مساله کمبود واحدهاي مسکوني است و در عين حال آنچه که به کيفيت واحدهاي مسکوني باز مي گردد نيز تقريبا" در بسياري از نقاط دنيا رعايت نمي شود. از طرف ديگر روند رو به رشد شهر نشيني در کشور جهان سوم و بحران مسکن در شهرها باعث گسترش زاغه ها و مناطق حاشيه نشين دراکثر شهرها شده است. بنابراين لزوم توجه به مسکن و برنامه ريزي آن در غالب برنامه ريزي هاي ملي منطقه اي و شهري پيش از پيش احساس مي شود تا بلکه برنامه ريزان بتوانند با استفاده از دانش و تکنيکهاي برنامه ريزي درراستاي حل مشکلات مسکن درشهروندان خود توفيق حاصل نمايند.  
يکي از بخشهاي مهم برنامه ريزي مسکن بررسي وضع موجود و آينده نگري آن است که تحقيق حاضر بر پايه آن مي خواهد براي توسعه آينده شهر و توسعه فضايي مسکن درجهت آن گام بردارد . در اين رساله پس از طرح مساله (فصل اول) و بررسي هاي مقدماتي در مورد مسکن (فصل دوم) بررسي ويژگيهاي طبيعي  -  اجتماعي - اقتصادي شهرکازرون ( فصل سوم )  درفصل چهارم وضع موجود مسکن تحت عنوان بررسي شاخصهاي کمي و کيفي مسکن پذيري داخل محدوده شهر کازرون نيز مشخص شده است. 
در فصل پنجم پس از پيش بيني جمعيت به پيش بيني تعداد مسکن مورد نياز تا سال 1400 مبادرت مي شود و همچنين ميزان تقاضا براساس روند گذشته مسکن محاسبه شده و با توجه به توانهاي موجود داخل شهرکازرون ظرفيت مسکن پذيري مسکن درراستاي ايجاد محيط پايدار شهري الگوي بهينه شهر و مسکن درشهرکازرون مورد بررسي قرار مي گيرد. و درنهايت نيز با توجه به نقاط ضعف و قوت و همچنين فرصتها و تهديدات موجود به تعيين استراتژي مناسب درجهت رسيدن به اهداف تحقيق مبادرت خواهد ورزيد .
 
 1-1 ) طرح مساله 
يکي از پيامدهاي انقلاب صنعتي رشد فزاينده شهرنشيني است (عابدين درکوش ، 1381، ص 14 ) سر پناه مناسب يکي از ضروري ترين نياز بشر است و دسترسي هر فرد به مسکن حداقل ،  ازجمله نشانه هاي عدالت اجتماعي و يکي از شاخصه هاي توسعه و رفاه محسوب مي شود. سيل مهاجرت از روستا به شهرها و سکونت تعدادي زيادي از افراد خانوارها در زاغه ها و حاشيه شهرها به خصوص در کشورهاي جهان سوم نشان دهنده ابعاد وسيع نياز به مسکن و همچنين برنامه ريزي براي آن است. ( شابير چيما ، 1379، ص 147 ) . شهر کازرون که از قدمت زيادي برخوردار است ، در دهه هاي اخير بر اثر تحولات ملي و منطقه اي و محلي و افزايش رشد طبيعي جمعيت و مهاجرتهاي روستا - شهري با کمبود واحدهاي مسکوني استاندارد مواجه شده است . 
رشد جمعيت در اين شهر از 30641  نفر درسال 1335 به  87326نفر  درسال 1385 افزايش  يافته است. 
کازرون گرچه به جهت مشکلات مهاجرت افراد و صاحبان سرمايه ، طی سالهاي اخير مهاجرپذير نبوده است ، ولي به جهت قرارگيري در ناحيه اي وسيع با پتانسيل کشاورزي داراي مزيت نسبي درسطح ناحيه و شهر مي باشد وبه نظر مي رسد در آينده نقش مهمتري به لحاظ اقتصادي و اجتماعي و جمعيت پذيري درغرب استان فارس ايفا نمايد.
با توجه به مسائل و مشکلات مسکن و توزيع نامتناسب آن ميان گروههاي مختلف اجتماعي اين پايان نامه درپي آن است که با بررسي وضعيت مسکن به لحاظ شاخصهاي کمي وکيفي و مشخص کردن نيازهاي حال و آينده و همچنين بررسي توانمنديهاي موجود دربافت مرکزي و حاشيه شهربا نگرش فضائي به سوالات زير پاسخ دهد. 
1-    وضعيت مسکن به لحاظ شاخص هاي کمي وکيفي طي دوره هاي 55 و 65 و 75 و85 درشهر کازرون و مقايسه آن با نقاط شهري استان فارس و کشور چگونه است ؟ 
2-    ظرفيت فضاهاي کافي سطح بافت هاي مختلف شهر و محدوده قانوني شهر کازرون براي افق ده ساله آينده چقدر است؟
3-    محدوديتهاي طبيعي – اقتصادي-  اجتماعي براي توسعه مسکن درسطح شهر کازرون و محدوده قانوني آن چگونه است ؟ 
4-    کدام يک از الگوهاي توسعه فضائي مسکن متناسب با شرايط طبيعي - اجتماعي - اقتصادي شهر کازرون است؟ 
 
 

 

 

منابع این تحقیق



منابع و مآخذ:
1- آسايش ، حسين ، سنجش کيفيت زندگي ، ماهنامه مسکن وانقلاب ، شماره75و76 ، بهمن واسفند1375.
2- آقاسي ، رضوان ، تحليل جغرافياي مسکن در تهران ، مجموعه مقالات سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران ، جلد نخست ، وزارت مسکن وشهرسازي ، بهمن1373.
3- ابن خلدون ، عبدالرحمن ، مقدمه ، ترجمه پروين گنابادي ، شرکت انتشارات علمي و فرهنگي چاپ پنجم ، 1366،
4- احمدي ، حسن ، برنامه ريزي مسکن- برنامه ريزي شهري- از تعارض تا هماهنگي، مجموعه مقالات سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران ، جلد دوم ، وزارت مسکن و شهرسازي ، بهمن1374
5- احمدي ، حسن وچهاردولي ، حبيب اله ، سلسله مراتب شهري ، مرکز مطالعات برنامه ريزي شهري وزارت کشور ،1378 .
- احمدي ،منصور ، پيش بيني جمعيت و نيروي انساني طي دهه 1385 -1375 شهرستان کازرون ، ناشر سازمان مديريت و برنامه ريزي استان فارس ، شيراز ، 1379 .
6- اداره کل قوانين و مقررات کشور ، مجموعه قوانين و مقررات مربوط به مسکن- تملک آپارتمان-موجر و مستاجر،تهران،1370.
7- ادل ماتيو،اقتصاد سياسي شهري و منطقه اي،ترجمه فريبرز رئيس دانا ، نشرقطره ، تهران،1380.
- انوري ، زهرا ، دادور ، بهاره ، سيماي اقتصادي ، اجتماعي ، فرهنگي شهرستان کازرون در سال 1379 ، انتشارات سازمان مديريت و برنامه ريزي استان فارس ، شيراز ، 1381 .
8- اصغري مقدم ، محمدرضا ، جغرافياي طبيعي شهر- ژئومورفولوژي ، انتشارات مسعي، تهران ، 1378.
9- اطهاري ،کمال ،حاشيه نشيني در ايران، فصلنامه مديريت شهري، شماره2،تابستان1379.
- اطهاري ،کمال ، گونه شناسي مسکن اجتماعي ، مجموعه مقالات ارائه شده در سمينار توسعه مسکن ، تهران ، 1385 .
10- اعتماد ، گيتي و ديگران ، شهرنشيني در ايران ، انتشارات آگاه ، تهران ، 1363.
11- افراخته‌ ، حسن ، الزامات اقتصادي اجتماعي دربازسازي سکونتگاههاي آسيب ديده ، ؟ تحقيقات جغرافيايي ، شماره47 ، زمستان1376.
12- اهري ، زهرا و اميني جديد ، شهلا ، تجارب کشورهاي مختلف در تامين مسکن ، وزارت مسکن و شهرسازي ، تهران ، بهار1375.
13- باستيه ،ژان ودزر ، برنار ، شهر،ترجمه علي اشرفي ،انتشارات دانشگاه هنر، تهران ، 12.
14- بحريني ، سيد حسين ، تجدد ، فراتجدد و پس از آن در شهرسازي ، انتشارات دانشگاه ؟،1378.
15-  بسکي ، سهيلا، مسکن غير رسمي ، فصلنامه آبادي، شماره23، زمستان1375.
16- بهزاد نسب ، جانعلي ، مسکن روستايي در ايران ، مجموعه مقالات سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران ، جلد دوم ، وزارت مسکن و شهر سازي ،1374.
17- بهفروز،فاطمه ،زمينه هاي غالب در جغرافياي انساني ،انتشارات دانشگاه تهران ،1374
18-بيک محمدي ، حسن ، نگاهي گذرا به برخي تنگناهاي مسکن در ايران، مجموعه مقالات سومين سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران ، جلد1،وزارت مسکن و شهرسازي‌، ؟
19- پاپلي يزدي ، محمد حسين و ديگران ، مسکن طوايف ترکمن ، تحليل کارکردي يک ؟ تکنيکي و اجتماعي، فصلنامه تحقيقات جغرافيايي ، شماره58و59 ، مشهد ،پاييز و زمستان ؟
20- پورافکاري ، نصراله ، تاملي بر مسکن اجتماعي ، مجموعه مقالات دومين سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران ، جلد اول ، وزارت مسکن و شهرسازي ،1374.
-پيران ، پرويز ، مسکن گروههاي کم درآمد و اسکان غيررسمي درايران ، با موضوع سياست ها و برنامه ريزي هاياجرائي مسکن با رويکرد برنامه پنجم توسعه ، مجموعه مقالات ارائه شده در همايشهاي ساستهاي توسعه مسکن ، تهران ، 1387 .
21- توسلي ، غلامعباس ، جامعه شناس شهري ، انتشارات دانشگاه پيام نور،تهران،1378.
22- تولون،ب،جغرافياي سکونت ، ترجمه محمد مظاهري ،انتشارات دانشگاه تربيت معلم،1374.
23- جهانگيري‌،محمد،بازار مسکن و برنامه ريزي و مسائل و موانع موجود، مجموعه مطالعات سمينارهاي توسعه مسکن در ايران،جلد دوم،وزارت مسکن و شهرسازي،1374.
24- حاتمي نژاد،حسين،ارزيابي مدل هاي کمي در شبکه شهري استان خراسانفصلنامه ؟جغرافيايي،شماره33،تابستان1373.
25-حافظ نيا،محمدرضا،مقدمه اي برروش تحقيق در علوم انساني،انتشارات سمت ؟1377.
- حبيب ، فرح ، مروري دوباره به مسکن ، فصلنامه تخصصي مسکن و انقلاب ، شماره 106 ، تهران ، 1383.
26- حبيبي،سيد محسن،از شارتاشهر،انتشارات دانشگاه تهران،1375.
27- حبيبي،سيد محسن و ديگران،مسکن حداقل،مرکز تحقيقات ساختمان و مسکن،؟،1370.
- حبيبي ، سيد محسن ، اهري ، زهرا ، گزارش طرح مطالعاتي روي ابعاد مسکن درايران ، 1383.
- حسيني ، محمدنصير ، آثار العجم ، به کوشش علي دهباشي ، انتشارات فرهنگسرا ، تهران ، 1362 .
28-حساميان،فرخ،مساله مساله مسکن،ماهنامه شهر،شماره3،آذر1378.
29- حوزه مديريت املاک ومسکن،عملکرد و فعاليت در بخش مسکن وبررسي بازار مسکن در يزد،سازمان مسکن و شهرسازي استان يزد، 1375.
30- خراط زبردست،اسفنديار و نصيري،هايده،توزيع جغرافياي واحدهاي مسکوني درنقاط شهري کشور،مجموعه مقالات سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران،جلدنخست،؟مسکن و شهرسازي،بهمن1373.
31- خليلي عراقي،منصور،صندوق تامين مالي مسکن،مجموعه مقالات سمينارهايسياستهاي  توسعه مسکن در ايران،جلد نخست،وزارت مسکن و شهرسازي،بهمن1373.
- خوب آيند ، سعيد ، روشهاي اساس تأمين مسکن گروههاي کم درآمد شهري در ايران نمونه موردي تبريز ، پايان نامه کارشناس ارشد دانشگاه تبريز ، 1379.
- خورموجي ، محمدجعفر ، آثار جعفري ،تصحيح احمد شعباني ، انتشارات بنياد فارس شناسي ، شيراز ، 1380 .
32- خيرآبادي،مسعود،شهرهاي ايران،ترجمه حسين حاتمي نژاد و عزت اله مافي،نشر؟،مشهد،1376.
33- دبيرخانه سازمان ملل متحد،اقتصاد شهروبهره وري،ترجمه ابراهيم جمشيد زاده ياري‌ ، ماهنامه شهرداريها،شماره24،ارديبهشت1380.
- درگاهي ،حسن ، مروري بر روش هاي تامين مالي مسکن در تجربه اقتصادي توسعه يافته و در حال توسعه ، درسهائي براي ايران ، مجموعه مقالات سمينار مسکن ، تهران ، 1387
34- دژکام،ژاله،دولت ومساله مسکن،مجموعه مقالات سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران،جلد نخست،وزارت مسکن وشهرسازي،بهمن1373.
35- دفتر امور فني و تدوين معيارها،معيارهاي اقليمي در ساختمان:انرژي تابشي خورشيد در گستره ايران، سازمان برنامه و بودجه،چاپ اول،تهران1376.
36- دکسياديس،اکنستانتين،عقاب دوسر(از گذشته تا آينده اسکان بشر)ترجمه ايرج اعتصام،موسسه پژوهشهاي فرهنگي و هنري موليان جم،1377.
37- دلال پور محمدي،محمدرضا،برنامه ريزي مسکن،انتشارات سمت، تهران،1379.
- دهقان ، مهدي ،مسکن وابعاد نظري آن ، فصلنامه تخصصي مسکن و انقلاب ، شماره 103 ، تهران ، 1382 .
38- ديکنز،پيتر،جامعه شناسي شهري،ترجمه حسين بهروان،انتشارات آستان قدس رضوي،مشهد،1377.
39- رفيع زاده،ندا،مسکن روستايي و اصول طراحي مناسب آن،مجموعه مقالات سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران،جلد2،وزارت مسکن وشهرسازي،تهران،1374.
40- رفيعي،مينو،مسکن شهري به سوي برنامه ريزي محلي،ماهنامه شهرداريها شماره؟،آذر1379.
41- رفيعي،مينو،مسکن و درآمد در تهران- گذشته حال و آينده،مرکز مطالعات و تحقيقات شهرسازي و معماري ايران،تهران،1371.
42- روح الاميني،محمود، روند آپارتمان سازي و فرهنگ آپارتمان نشيني،مجموعه مقالات سومين سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران، جلد1،وزارت مسکن و شهرسازي،1375.
43- رهنما،محمدرحيم،معرفي و ارزيابي تئوري اصالت بخشي در فرآيند احياي بافتهاي قديم شهري،فصلنامه تحقيقات جغرافيايي، شماره42،پاييز1375.
44- رئيسي،محمد کريم،تحليلي بر تنگناها و مشکلات مسکن شهري در استان سيستان و بلوچستان و برنامه ريزيهاي لازم،پايان نامه کارشناسي ارشد جغرافيا وبرنامه ريزي شهري،دانشگاه يزد،1379.
- زرافشان ، عطاالله ، برنامه ريزي مسکن مطالعه موردي شهر مراغه ، پايان نامه کارشناسي ارشد جغرافيا و برنامه ريزي شهري ، دانشگاه يزد ، يزد ، 1383 .
- زرين ، ابراهيم ،مهرگان ، نادر ، مقاله اثر هزينه ساخت بنا بر قيمت مسکن ، فصلنامه اقتصاد مسکن ، شماره 41 ،تهران ، 1387
45- زنجاني،حبيب اله،مجموعه مباحث و روشهاي شهر سازي - جمعيت،مرکزمطالعات و تحقيقات شهرسازي و معماري ايران،تهران، 1370.
46- زياري،کرامت اله،بررسي تحليل و برنامه ريزي اشتغال در استان يزد،فصلنامه تحقيقات جغرافيايي،شماره61،تابستان1380.
47- زياري،کرامت اله،برنامه ريزي شهرهاي جديد،انتشارات سمت،تهران،1378.
48- زياري،کرامت اله،سياست مسکن ارزان قيمت،مجموعه مقالات سمينارسياستهاي توسعه مسکن در ايران،جلد دوم،وزارت مسکن و شهرسازي،1374.
- زياري ، کرامت اله ، برنامه ريزي کاربردي اراضي شهري ، چاپ هفتم ، انتشارات دانشگاه تهران ، 1388 .
-زياري ، کرامت اله ، شهرنشيني و برنامه ريزي شهري در کازرون ، انتشارات گنج هنر ، تهران ، 1384 .
- زياري ، کرامت اله و همکاران ، طرح مکانيابي گورستان جديد شهر کازرون ، شهرداري کازرون ، 1388 .
49- سازمان جغرافيايي کارتوگرافي گيتاشناسي،اطلس کامل گيتاشناسي،تهران،؟
- سديدالسلطنه مينايي ، علي خان ، سفرنامه سديد السلطنه « اتدقيق في سيدالطريق » ، تصحيح و تحليل احمد اقتداري ، انتشارات بهشم ، تهران ، 1362 .
50- سرايي،محمد حسين،بازاريزد،پايان نامه کارشناسي ارشدجغرافياي انساني، دانشگاه شهيد بهشتي،1370.
- سرتيپي ، محسن ، مشکل مسکن ، فصلنامه تخصص مسکن و انقلاب ، شماره 99 ، تهران ، 1381.
- سرتيپي ، محسن ، شيوه هاي آموزش و مهارتهاي فني براي ساخت مسکن روستايي ، فصلنامه تخصصي مسکن و انقلاب ، شماره 84 ، تهران ، 1377 .
51- سرمد،زهره و ديگران،روشهاي تحقيق در علوم رفتاري،انتشارات آگاه،تهران،؟
- سلامي کازروني ، صدرالسادات ، آثارالرضا ، ( تاريخ و جغرافياي شيراز و کازرون ) ، پژوهش موسي مطهري زاده ، نشر کازرونيه ، تهران ، 1381 .
52- سلطانيان،محمد مراد،بررسي بازار مسکن در مناطق شهري کشور،مجموعه مقالات سمينار سياستهاي مسکن در ايران،جلد دوم، وزارت مسکن و شهرسازي،1374.
53- شکويي،حسين،انديشه هاي نو در فلسفه جغرافيا،انتشارات گيتاشناسي،تهران،1377.
54- شکويي،حسين،جغرافياي اجتماعي شهرها،موسسه انتشارات جهاد دانشگاهي(ماجد) ،تهران،1372.
55- شکويي،حسين،ديدگاههاي نو در جغرافياي شهري،انتشارات سمت،تهران،؟
- شفقي ، سيروس ، خوب آيند ، سعيد ، شيوه هاي تأمين مسکن براي افراد کم درآمد شهري، فصلنامه تخصصي مسکن و انقلاب ، شماره هاي 95و 96، تهران، 1380
56- شواي،فرانسواز،شهرسازي تخيلات و واقعيات،ترجمه سيد محسن حبيبي،انتشارات دانشگاه تهران،1375.
- شهرداري کازرون ، اسناد موجود در بايگاني و رايانه نواحي چهارگانه شهرداري کازرون.
57- شيخي،محمدتقي،جامعه شناسي جمعيت،نشرآرام،1368.
58- شيعه،اسماعيل،تخريب واحدهاي قابل نگهداري مسکوني به مثابه کاهش تورم توليد مسکن،مجموعه مقالات سومين سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران،توليد وزارت مسکن و شهرسازي،1375.
59- شيعه،اسماعيل،مقدمه اي بر مباني برنامه ريزي شهري،دانشگاه علم وصنعت؟،تهران،1376.
60- صرامي،حسين،تامين مسکن براي کم درآمدهاي شهري از طريق تعاوني ها،فسلنامه تحقيقات جغرافيايي،شماره48،مشهد،بهار،1377.
61- ضرابي،اصغر،پراکندگي مسکن در ايران سياستهاي توسعه،فصلنامه تحقيقات جغرافيايي،شماره38،مشهد،پاييز1374.
62- طالبي،غلامرضا،يزد،مخملي گندمگون در کوير مرکزي ايران،ماهنامه شهرداري،شماره2،تير1378.
63- طهماسبي،فرهاد،بررسي اجمالي شاخصهاي مسکن در ايران،ماهنامه مسکن و انقلاب،شماره50،شهريور1372
64- ظفر جعفرزاده،رضا،مشکل اراضي غير داير واقع در محدوده شهرها،مجموعه مقالات سومين سمينار سياست هاي توسعه مسکن در ايران،جلد دوم،وزارت مسکن وشهرسازي،1375.
- عاقلي کهنه شهري ، لطفعلي ، تحليل عوامل موثر برتقاضاي سرمايه گذاري در واحدهاي مسکوني شهري ، فصلنامه اقتصاد مسکن ، شماره 40 ، تهران ، 1387
65- عليخاني،بهلول وکاوياني،محمدرضا،مباني آب وهواشناسي ، انتشارات سمت،تهران،1373.
66- عباسي،علي،نگاهي به مقوله مسکن در برنامه دوم و سوم توسعه،فصلنامه جامعه مهندسان مشاور ايران،شماره نهم،پاييز1379.
- عبدي ، محمدعلي ، نقش بهسازي و نوسازي بافت هاي فرسوده و نامناسب شهري در راستاي سياست هاي توسعه درون شهري با موضوع ارزيابي سياستها و برنامه هاي اجرائي مسکن با رويکرد برنامه پنجم ، مجموعه مقالات همايش سياستهاي توسعه مسکن در ايران ، تهران ، 1387 .
-  عزيزي ، محمدمهدي ، جايگاه شاخص هاي مسکن در فرآيند برنامه ريزي مسکن ،نشريه هنرهاي زيبا ، تهران ، 1383 .
67- فري،کارن،بحران مسکن در آمريکا ترجمه سيد حسن شجاعي،ماهنامه مسکن و انقلاب،شماره65.بهمن و اسفند1374.
68- فريادي،شهرزاد،ضرورت همگامي برنامه ريزي مسکن با برنامه هاي اصلاح ؟فضايي شهر،مجموعه مقالت سومين سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران،جلد دوم،وزارت مسکن و شهرسازي،1375.
69- فريد،يداله،جغرافياي جمعيت،انتشارات دانشگاه تبريز،چاپ سوم،1374.
70- فريور صدري،بهرام،زمين شهري کالايي محلي است نه ملي، ماهنامه شهرداريها،شماره5،مهر1378.
71- قرآن کريم ه،سوره نحل
72- قرباني،فرج اله،مجموعه کامل قوانين و مقررات شهرداري و خدمات عمومي،انتشارات فردوسي،تهران،1377.
- قرخلو ، مهدي ، بررسي کمبود مسکن در شهر ايران ، فصلنامه تخصصي مسکن و انقلاب ، شماره 119 ، تهران 1386.
73- قزلباش،محمدرضا و ابولضياء،فرهاد،الفباي کالبدي خانه سنتي يزد،  وزارت برنامه و ترجمه،1374.
-  قلي زاده ، علي اکبر ، تقاضاي دارائي مسکن ، مباني نظري و کاربردهاي سياستي ، مجله برنامه و بودجه ، شماره 42 ، تهران ، 1384 .
- قهرودي ، محمد علي ، ارزيابي سياستهاي بخش مسکن کشور ، پايان نامه کارشناسي ارشد ، دانشگاه شهيد بهشتي ، تهران، 1385 .
- غريبي ، قدرت ، برنامه ريزي توسعه فضائي مسکن نمونه موردي شهر تبريز ، پايان نامه کارشناسي ارشد ، دانشگاه شهيد بهشتي ، تهران ، 1377 .
74- غزالي،محمدبن محمد،کيمياي سعادت،به تصحيح احمد آرام،کتاب فروشي مرکزي تهران1345.
75- گاردينر،استفان،خانه از آغاز تا دوره مدرن،ترجمه شهرزاد مهدوي،فصلنامه آبادي،شماره23،زمستان1375.
76- گروه آمار و انفورماتيک،نرمالهاي استاندارد اقليمي در دوره 90-1961ايستگاه يزد،سازمان هواشناسي کشور،تهران1373.
77- گروه لرزه زمين ساخت و گروه برآورد خطر نسبي زمين لرزه،پهنه بندي خطر نسبي زمين لرزه در ايران،مرکز مطالعات و تحقيقات شهرسازي معماري ايران،1376.
78- لاکويان،آپروديسيو.ا،خانه سازي در جهان سوم،ترجمه مينو رفيعي،وزارت برنامه و بودجه،تهران،1364.
- لاهوتي فر ، رحيم ، برنامه ريزي مسکن در شهرهاي با توسعه فزاينده نمونه موردي شهر اردبيل ، پايان نامه کارشناسي ارشد ، دانشگاه تربيت مدرس ،تهران ، 1381 .
- محمود بن عثمان ، فردوس المرشديه في اسرار الصمديه ، به کوشش ايرج افشار ، انتشارات انجمن آثار ملي ، تهران ، 1358 .
79- مجيد زاده،يوسف ،آغاز شهرنشيني در ايران،مرکز نشر دانشگاهي،تهران1368.
80- مديريت املاک و مسکن،گذري بر عملکرد فعاليتهاي بخش مسکن،سازمان مسکن و شهرسازي استان يزد،بي تا.
81- مرکزآمار ايران،نتايج تفصيلي سرشماري عمومي نفوس و مسکن- استان فارس سال1365
82- مرکزآمار ايران،نتايج تفصيلي سرشماري عمومي نفوس و مسکن- استان فارس سال1375
83- مرکزآمار ايران،نتايج تفصيلي سرشماري عمومي نفوس و مسکن- کل کشور سال1365
84- مرکز آمار ايران،نتايج تفصيلي سرشماري عمومي نفوس و مسکن – کل کشور،سال1375.
85- مرکز آمار ايران،نتايج تفصيلي سرشماري عمومي نفوس و مسکن- شهرستان کازرون،سال1375.
- مرکز آمار ايران ، نتايج تفصيلي سرشماري عمومي نقوس و مسکن استان فارس . سال 1385.
- مرکز آمار ايران ، نتايج تفصيلي سرشماري عمومي نقوس و مسکن کل کشور، سال 1385.
- مرکز آمار ايران ، نتايج تفصيلي سرشماري عمومي نقوس و مسکن شهر کازرون، سال 1385.
86- مرکز آمار عمومي،سرشماري عمومي ايران،وزارت کشور، آبان1355.
87- مرکز تحقيقات ساختمان و مسکن،آئين نامه طرح ساختمانها دربرابر زلزله،وزارت مسکن و شهرسازي،چاپ چهارم،تهران،1368.
88- مزيدي،احمد،جزوه درسي آب و هواي ايران،دوره کارشناسي جغرافياي دانشگاه يزد،بهمن1376.
89- مستوفي الممالکي،رضا و ديگران ،يزد نگين کوير،استانداري يزد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي،1375.
90- مشهودي،سهراب،شناخت ظرفيتهاي مسکن پذيري بافتهاي تاريخي،مجموعه مقالات سمينارسياستهاي توسعه مسکن در ايران،جلد نخست،وزارت مسکن و شهرسازي،بهمن1373.
- مشهودي ، سهراب ، نگاهي به وظايف دولت در حل مشکلات بخش مسکن ، فصلنامه تخصصي مسکن و انقلاب ، شماره 99 تهران ، 1381.
- مشکيني ،ابوالفضل ، حاجي حيدري ،احمد ، ميرکمالي ، روحي ، سياست هاي مسکن در کره جنوبي ، فصلنامه اقتصاد مسکن ، شماره 40 ، 1386 .
- مشکيني ، ابوالفضل ، ميرکمالي ، روحي ، مسائل و چالشهاي مسکن ارزان و نيمه ارزان در مالزي ، فصلنامه اقتصاد مسکن ، شماره 41 ، تهران 1387.
- مصدق صدقي ، بهاره ، نقدي بر گزارش افزايش شاخص بهاي مسکن در نقاط شهري در سال 1385، تخصصي مسکن و انقلاب ، شماره 116 تهران ،1385.
91- معاونت امور مسکن،شاخصهاي توسعه شهري،وزارت مسکن و شهرسازي،1370
92- معاونت برنامه ريزي و هماهنگي سازمان برنامه و بودجه استان يزد،نيم نگاهي به سيماي استان يزد،نشريه شماره316،اسفند1378.
93- منصور،آسيه و اسدي،مرتضي،دوره هاي کوتاه مدت و بلند مدت مسکن در اقتصاد ايران بولتن اقتصاد مسکن،شماره15،تابستان1374.
- موسوي ، بي بي اعظم ، صالحي ، فرحناز ، بررسي ابعاد اجتماعي الگوهاي سنتي و جديد در مساکن روستائي ، فصلنامه تخصصي مسکن و انقلاب ، شماره 112 ، تهران ، 1384 .
- موسوي خلخالي ، سيدمحمدصادق ،نقش و کاربرد سيستم اطلاعات مديريت در برنامه ريزي کشور ، پايان نامه کارشناسي ارشد ، مرکز آموزش مديريت دولتي شمال غرب کشور ، تهران ، 1362 .
- مهندسين مشاور سه سو- طرح ساماندهي بافت فرسوده شهر کازرون، 1385
- مهندسين مشاور پرداراز ، طرح ناحيه غرب فارس ، 1385
- مهندسين مشاور نقش محيط ، طرح تفصيلي شهر کازرون ، 1385
- مهندسين مشاور مکو ، طرح جامع شهر کازرون ، 1362
- مهندسين مشاور ايران پوشين ، طرح توسعه و عمران شهر کازرون ، سازمان مسکن و شهر سازي استان فارس ، 1369.
94- مهندسين مشاور شهربد،تجديد نظردر طرح جامع شهر يزد،1362.
- مهندسي مشاور عمران کوير،طرح جامع سيل استان يزد،سازمان جهاد سازندگي استان يزد،جلد دوم بي تا.
95- مهندسين مشاور هم سو،برنامه اسکان90،1371.
96- نظريان،اصغر،جغرافياي شهري ايران،انتشارات دانشگاه پيام نور،تهران1377.
- نادعلي ، محمد ، بازار ثانويه رهن ونقش آن درتامين مسکن گروههاي کم درآمد ، مجموعه مقالات ارائه شده در سمينار سياستهاي توسعه مسکن ، تهران ، 1387
- نجفي ، بنفشه ، سنجش عوامل موثر بر عرضه مسکن در مناطق شهري کشور طي سالهاي 81- 1370 ،فصلنامه مسکن واقتصاد ، شماره 37 و 38 ، تهران ، 1386
97- نقصان محمدي،محمد رضا حج فروش،جلال،تاثيرات طرح جامع يزد بر سازمان فضايي شهر،پايان نامه دوره کارشناسي ارشد شهرسازي،دانشگاه تهران،1372.
- نقي زاده ، محمد ، توسعه پايدار شهر و مسکن ، فصلنامه تخصصي مسکن و انقلاب ، شماره 95 و 96 ، تهران ، 1380.
- نعمت پروژه ، اردشير، دلايل رکورد نسبتي در مسکن ، فصلنامه تخصصي مسکن و انقلاب ، شماره 109 ، تهران ، 1384.
98- نهچيري،عبدالحسين،جغرافياي تاريخي شهرها،انتشارات مدرسه1370.
99- وارد،کولين،طرحهايي براي جامعه ايده آل،ترجمه اميد طبيب زاده،مجله پيام يونسکو،شماره249،اسفند1369.
- وارثي ، حميدرضا ، سقائي ، محسن ، مشکلات حاکم بر بخش مسکن در ايران ، فصلنامه تخصصي مسکن و انقلاب ، شماره 112 ، تهران ، 1384 .
100- وثوقي،فاطمه،مسکن در خراسان،انتشارات پاز،مشهد1377.
101- وحدتي اصل،ابوالقاسم وايزدي،محمد سعيد،نگرش به مسکن در بافت قديم،مجموعه مقالات سومين سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران،جلد دوم،وزارت مسکن و شهرسازي،1375.
102- وزارت آموزش و پرورش جغرافياي استان يزد،سال دوم متوسطه، 1375.
- هادي زاده ، آرش ، عوامل موثر بر تعيين رفتار شاخص قيمت مسکن در ايران ، پايان نامه کارشناسي ارشد رشته علوم اقتصادي ، 1385 .
- هاديلي ، بهمن ،مهرزداد ، جمال ، نقش زمين و مسکن درتوسعه فضائي – کالبدي شهر تبريز ، پايان نامه کارشناسي ارشد ، دانشگاه شهيد بهشتي ، تهران ، 1388 .
103- هاشمي،سيدرضا،سياستهاي مسکن در ايران،ماهنامه شهر،شماره 7 و 8 و 9،بهار1379.
104- هاشمي،فضل اله،حقوق شهري و قوانين شهرداري،مرکز مطالعات و تحقيقات شهرسازي و معماري ايران،تهران1371.
105- هدايت،محمود،عوامل تغيير ساختار در جهت بي هويتي روستاها و شهرهاي کشور،مجموعه مقالات سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران،جلد2،وزارت مسکن و شهرسازي،1374.
106- هدايت نژاد،محمود،اجاره نشيني،عوارض رواني اجتماعي و راه حل ها،مجموعه مقالات سومين سمينار سياستهاي توسعه مسکن در ايران،جلد دوم،وزارت مسکن و شهرسازي،1375.
107- هيراسکار،جي کي،درآمدي بر مبناي برنامه ريزي شهري،ترجمه محمد سليماني و احمدرضا يکاني فرد،مرکز فرهنگي انتشارات جهاد دانشگاهي تربيت معلم،تهران،1376.
- ياسيني ، محمدرضا ، سيماي شهرستان کازرون ، انتشارات سازمان مديريت و برنامه ريزي فارس ، شيراز ، 1384 .


- All en,f. and Douglas G , comparing Financical systems ,Cambridge MA , 2004.
108-Bonin, Michael, Sustainable, desert housing, Sustainable   development of desert Communities: A Regional Symposium, UNDP ,iran, 2001.                                                                        
109- Golkar, Koroush,  Sustainable  urban  design  within desert – fringe  cities, Sustainable  development  of  desert  communities : A Regional  symposium,  UNDP, iran,2001.
- Gibb, k .and Whitehead , c , Towards The  More  Effective Use  of Housing Finance  and Subsidy , Housing Studeis , 2007 .
- Green , R, and Wachter , S , The Housing FinanceRevolution , 31 st Economic Policy Symposium , Housing  Finance and Monetary Policy Wyoming , 2007 .
110- Hough, Michael,   city   from and natural process, Routlrdge, 1993.
7 - Jin , Yiand Zing , Zhixiong , Residential Investement and
Housing Economics , Vol . 13 , 2004.-
111- Knox,  Paul, Urban  Social  geography,  Longman  Scientific & Technical,  New York,1993.
112- Rangwala,   S  .  C, Town   planning,  Charatar  Publishing  house,  India, 1998.
113- Walamsly, D.j,  Urban   living,  Longman   Scientific  & Technical,  NewYork,1988.
104- Woodfield, Antheld,  Housing   and   Economic  Adjustmwnt,  Taylor & Francis, NewYork ,1989.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
شهرسازی , مدیریت شهری , معماری, تحقیق ,کامل, تحقیقات , word , doc , docx , شهری , , ppt ,pptx، طرح،کانسبت ، دانلود، رایگان، ضوابط ، نمونه موردی ، ایرانی ، خارجی ، سيستم يكپارچه شهري , مقررات, شهرداري, بررسي, بهسازی , نوسازی, بافت , فرسوده, شهر, معماری منظر , شناسایی , بافت, شهرستان , باز زنده سازی,
مقالات مرتبط در این دسته
خلاقیت در زیبا سازی شهر
گزارش برنامه توانمندسازی سکونتگاههای غیررسمی اسلامشهر
سیر اندیشه های شهرسازی مارتین هایدگر
آنار شیسم در شهرسازی
دانلود بررسی ،حاشيه نشين ،
دانلود بررسی ،شرایط کنونی سیما و منظر شهرهای ایران ، پاورپوینت
حمل و نقل شهری پایدار، مبانی نظری و پیشینه
جزوه خلاصه گزیده منظر شهری اثر گوردن کالن
دانلود پوزیتیویسم منطقی و نقش آن در تحولات شهری ایران ، پاورپوینت
تحقیق بررسي طراحي شهري ميدان و بلوار جانباز
حقوق شهروندي
تحقیق نقش مبلمان شهري در هويت و سيماي شهری
مباني طراحي شهري هدمن و يازوسكي
الگوها و نمونه های بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده شهری
تحلیل_موقعیت_و_توپوگرافی_استان_تهران
تحلیل منابع آب استان تهران
تحقیق طراحي شهري ميدان و بلوار جانباز
جزوه بوم شناسی شهری
خلاصه شار تا شهر دکتر حبیبی
نقش کاربری ها در جذب و تولید سفر شهری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد