خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      

Error loading images. One or more images were not found.

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مطالعات طراحی مدرسه معماری

   تعدادبرگ: 200 برگ ورد   قیمت: 13500 تومان   حجم فایل: 18 kb  تعدادمشاهده  29


 دریافت لینک دانلود 45 مگابایتی بلافاصله پس از پرداخت

فهرست مطالب    
 
مقدمه: 7
 
بيان مسئله: 7
 
هدف، ضرورت تحقيق و عنوان پروژه: 11
 
مباني نظري عام طرح 13
 
چكيده (خلاصه)پروژه: 14
 
كارگاه معماري 15
 
بيانيه اصول و اهداف 16
 
نظريه آموزشي 17
 
بخش اول: مطالعات پايه 20
 
2-1 سير تحول آموزش معماري: 20
 
گسستگي دوم 21
 
(concept) 23
 
3-1 شيوه هاي سنتي آموزش معماري 27
 
4-1 چكيده 28
 
مروري بر تاريخچه آموزش معماري: 28
 
مروري بر شيوه سنتي: 29
 
مروري بر تاريخچه آموزش آكادميك معماري در ايران: 29
 
فصل دوم: مبحث آموزش معماري (عام) 31
 
1-2 مقدمه 31
 
2-2 نظريه اي بر آموزش معماري 31
 
3-2 نقدي بر روشهاي آموزش معماري: 32
 
دروس نظري: 35
 
دروس كارگاهي: 35
 
پيشنهادها و راهكارها: 37
 
4-2 نگاهي به آموزش معماري در دوران معاصر 39
 
5-2 بستر در زمينه كار معماري: 39
 
تحول نظام آموزشي: 40
 
كارگيري آنها و در نهايت طراحي معماري 41
 
6-2 چكيده 42
 
مروري بر نظريه آموزش معماري: 42
 
مروري بر مدخل بر روشهاي آموزش معماري: 44
 
فصل سوم: مبحث آموزش معماري خاص 46
 
1-3 مقدمه 46
 
2-3 آموزش در جهت معماري اسلامي 47
 
3-3 جايگاه درس تاريخ معماري در آموزش معماري 52
 
ضرورت بررسي موضوع: 53
 
1- مقطع بيش از انقلاب فرهنگي: 54
 
انقلاب فرهنگي و درس تاريخ معماري: 54
 
تاريخ در خدمت طراحي: 56
 
4-3 چكيده 58
 
مروري بر جايگاه درس تاريخ معماري: 59
 
فصل چهارم: تنوع دانشهاي موجود در معماري 60
 
1-4 مقدمه 60
 
2-4 شناسايي حوزه هاي كلي درسي معماري 60
 
3-4 رابطه معماري با ساير رشته ها 63
 
4-4 چكيده: 65
 
فصل پنحم: انواع سازماندهي 68
 
1-5 سازماندهي مركزي 68
 
3-1-5 چگونگي استفاده از سيستم سازماندهي مركزي در مدارس 69
 
1-2-5  ويژگي هاي كلي سازماندهي شعاعي: 70
 
2-2-5 سيستم سازماندهي شعاعي در مدارس: 71
 
1-4-5 ويژگيهاي سازماندهي مجموعه اي: 74
 
فصل ششم: اصول و احكام طراحي فضاهاي آموزشي 75
 
6-1-1 اصول معماري 75
 
احكام معماري: 75
 
ايجاد انعطاف پذيري در فضاهاي آموزشي. 76
 
احكام معماري: 77
 
احكام معماري: 78
 
احكام معماري: 81
 
نتيجه گيري: 84
 
احكام معماري: 85
 
اصول طراحي: 86
 
دلائل: 86
 
احكام معماري: 86
 
اصول طراحي: 88
 
دلائل: 88
 
احكام معماري: 88
 
اصول طراحي: 89
 
مقدمه: 97
 
طراحي معماري: 100
 
آموزشكده معماري: 104
 
مديريت و حرفه معماري: 109
 
بخش دوم: مطالعات تكميلي 112
 
- تنظيم طرحها و پروژه هاي اجرايي 115
 
دورنماي تحصيلي كليه رشته هاي فني و حرفه اي: 117
 
سابقه هنرستان در مشهد: 119
 
مقايسه برنامه آموزشي دانشگاههاي مختلف در رشته معماري: 122
 
فصل دوم: آئين كار ايمني واحدهاي آموزشي 135
 
تعيين، ابعاد و اندازه هاي مناسب راهرو و راه پله 139
 
محل صف جمع، تجمع و قدم زدن 140
 
پاركينگ وسايل نقليه 142
 
3-2-2 آئين كار تامين آسايش محيطي در فضاهاي آموزشي 142
 
4-2-2 ايمني، سازه و تاسيسات در واحدهاي آموزشي 149
 
مدرسه دارالفنون 155
 
دانشكده هنرهاي زيبا: 156
 
دانشكده معماري A.A 159
 
مدرسه معماري UIC 164
 
برنامه هاي آموزشي خاص مدرسه 169
 
مركز هنرهاي بصري كارپنتر، دانشگاه هاروارد 170
 
مروري بر مركز هنرهاي بصري كارپنتر: 175
 
دانشگاه يــل 176
 
مصالح و نما: 176
 
مدرسه هنر و معماري فلورايد 179
 
برنامه هاي آموزشي فارغ التحصيلان: 181
 
باهاوس، طراحي صنعتي – معماري: 182
 
آموزش برنامه ريزي: 184
 
مفروضات بنياني: 185
 
برنامه آموزشي باهاوس: 188
 
مباني نظري ساختمان: 192
 
چكيده: 195
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
مدرسه معماری ، مطالعات، رساله ، دانلود مدرسه معماری ، رساله مدرسه معماری ، پایان نامه مدرسه معماری ، برنامه فیزیکی ، سرانه ،اصول و ضوابط ، مبانی نظری ، ضوابط ، دیاگرام، نمونه مشابه ، نمونه تطبیقی ،تاریخچه ، دانلود رساله ،دیاگرام ، استاندارد ، برنامه فیزیکی ،طرح نهایی ، نمونه مشابه،نقشه ، پلان،طرح,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد